• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Korporatīvā sociālā atbildība kā rīks tirgvedībā banku sektorā Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-41394-Kalnina_Lelde_lm05021.pdf (1.454Mb)
Автор
Kalniņa, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt, kā korporatīvo sociālo atbildību (KSA) ievieš bankas Latvijā ar vietējo un ārvalstu kapitālu, kāds ir sabiedrības viedoklis par šīm aktivitātēm, un izpētīt, vai bankas sociāli atbildīgās aktivitātes izmanto kā tirgvedības rīkus. Lai raksturotu pašreizējo banku sektoru Latvijā, darbā ar literatūras un statistisko metožu palīdzību ir apskatīti galvenie banku darbības rādītāji, sadalītas bankas pēc to kapitāla piederības pa valstīm un apskatīta banku reputācijas problemātika, jo tās uzlabošanai tiek izmantotas arī KSA aktivitātes. Ar anketēšanas palīdzību autore izpētīja, ka sabiedrība uzskata, ka bankām ir jābūt sociāli atbildīgām, taču pašreizējo banku KSA aktivitātes atpazīst viduvēji.
 
The purpose of this Master Thesis is to explore how the cooperative social responsibility (CSR) by Latvian banks with internal and external capital are established, what is the opinion of society about those activities and to explore if CSR activities are used as marketing tools. To describe the current banking sector of Latvia with the help of literal and statistic methods the main indicates of banking activities are used in the Thesis. Banks are divided according to belonging of their capital to states and the reputation problems of banks are also considered because activities of cooperate social responsibility are also used for it’s improvement. With the help of the questionnaire the author has explored that society mind that banks should be social responsible however the current CSR activities are indifferently recognized.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19483
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV