Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorLukaševa, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:55Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:55Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41540en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19489
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Transnacionālo korporāciju loma pasaules tirgū: autoindustrijas piemērs”, un tā mērķis ir novērtēt transnacionālo korporāciju lomu pasaules tirgū, izpētot pasaules lielākās autobūves transnacionālās korporācijas – Volkswagen Group, General Motors un Toyota Motor Corporation. Darba pirmajā daļā tiek apskatīta transnacionālo korporāciju būtība un teorētiskās domas attīstība. Otrajā daļā autore veic lielāko autoindustrijas transnacionālo korporāciju saimnieciskās darbības analīzi, izvērtējot to gan reģionālajā, gan pasaules līmenī, bet darba trešajā daļā tiek novērtēta transnacionālo korporāciju loma pasaules tirgū, pamatojoties uz lielāko apskatīto transnacionālo korporāciju īpatsvara pasaules autoindustrijas tirgū izpēti, kā arī uz izvēlēto korporāciju analīzi pēc Dž. H. Danninga OLI paradigmas. Darba rezultātā tika atklāts, ka transnacionālās korporācijas ir nozīmīgi pasaules tirgus subjekti, kuriem ir ievērojama ietekmē darbaspēka, ražošanas u.c. nozarēs.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper is ‘The Role of Transnational Corporations in the World Market: an Example of Automotive Industry’. The goal of the research is to evaluate the role of the transnational corporations in the world market, analysing the world’s largest automobile-manufacturing transnational corporations - Volkswagen Group, General Motors and Toyota Motor Corporation. The first part of the paper is devoted to the investigation of the essence of the transnational corporations and the development of the theoretical background. The second part of the bachelor paper is the analysis of the economic activity of the largest transnational corporations of the automotive industry. The third part of the paper is the evaluation of the role of the transnational corporations in the world market; the evaluation is based on the specific weight of the largest transnational corporations in the world market of the automotive industry.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleTransnacionālo korporāciju loma pasaules tirgū: autoindustrijas piemērsen_US
dc.title.alternativeThe Role of Transnational Corporations in the World Market: an Example of Automative Industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию