Kartona rotaļlietas ASV - iviešana, virzīšana, pārdošana.
Author
Lūkasa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Kartona rotaļlietas ASV – ieviešana, virzīšana, pārdošana”.
Galvenais pētījuma mērķis ir noteikt Amerikas Savienoto Valstu kā potenciālo tirgu kartona rotaļlietām no Latvijas. Analizēts tika mērķa tirgus, rotaļlietu industrija un produkcija. Pētījumā veiktas 53 intervijas un 2 novērojumi, kas ietver 60 objektus.
Rezultātā noskaidrots, ka produkcija ir konkurētspējīga, pastāv iespēja iekļūt jaunajā tirgū caur lielveikalu zīmoliem un paplašināties reģionāli. Autore piedāvā konkrētas stratēģijas un metodes produkcijas ieviešanai un virzīšanai mērķa valsts robežās.
Darbs sastāv no 73 lapas pusēm, 9 attēliem un 10 tabulām.
Atslēgvārdi: starptautiskās mārketinga stratēģijas attīstīšana, uzņēmējdarbība Amerikas Savienotajās Valstīs, rotaļlietu industrijas tendences. Bachelor’s thesis is titled “Cardboard toys US – launch, promotion, sale”.
The main target of the research is to determine the feasibility of United States of America as potential market for the cardboard toys from Latvia. This work includes analysis of the target market, toys industry and production. Research consists of 53 interviews, 2 studies encompassing a total of 60 objects.
As a result of this research, it was concluded that competitive market does exist for cardboard toys, which can obtain market entry through the brand names of already existing stores and expand regionally. Author offers specific strategies and methods to launch and promote production within the borders of target country.
Bachelor’s thesis consists of 73 pages, 9 illustrations and 10 graphs.
Key words: development of international marketing strategy, entrepreneurship in United States of America, trends of the toy industry.