Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorLūkasa, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:55Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:55Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41593en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19491
dc.description.abstractBakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Kartona rotaļlietas ASV – ieviešana, virzīšana, pārdošana”. Galvenais pētījuma mērķis ir noteikt Amerikas Savienoto Valstu kā potenciālo tirgu kartona rotaļlietām no Latvijas. Analizēts tika mērķa tirgus, rotaļlietu industrija un produkcija. Pētījumā veiktas 53 intervijas un 2 novērojumi, kas ietver 60 objektus. Rezultātā noskaidrots, ka produkcija ir konkurētspējīga, pastāv iespēja iekļūt jaunajā tirgū caur lielveikalu zīmoliem un paplašināties reģionāli. Autore piedāvā konkrētas stratēģijas un metodes produkcijas ieviešanai un virzīšanai mērķa valsts robežās. Darbs sastāv no 73 lapas pusēm, 9 attēliem un 10 tabulām. Atslēgvārdi: starptautiskās mārketinga stratēģijas attīstīšana, uzņēmējdarbība Amerikas Savienotajās Valstīs, rotaļlietu industrijas tendences.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis is titled “Cardboard toys US – launch, promotion, sale”. The main target of the research is to determine the feasibility of United States of America as potential market for the cardboard toys from Latvia. This work includes analysis of the target market, toys industry and production. Research consists of 53 interviews, 2 studies encompassing a total of 60 objects. As a result of this research, it was concluded that competitive market does exist for cardboard toys, which can obtain market entry through the brand names of already existing stores and expand regionally. Author offers specific strategies and methods to launch and promote production within the borders of target country. Bachelor’s thesis consists of 73 pages, 9 illustrations and 10 graphs. Key words: development of international marketing strategy, entrepreneurship in United States of America, trends of the toy industry.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKartona rotaļlietas ASV - iviešana, virzīšana, pārdošana.en_US
dc.title.alternativeCardboard toys US - launch, promotion, sale.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record