Attieksme pret uzņēmējdarbību Latvijas un Krievijas piemers.
Автор
Ļaksa, Violeta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Petrovskis, Antons
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Uzņēmējdarbības joma cieši ir saistīta ar darbībām starpkultūru kontekstā. Bakalaura darba mērķis ir analizēt uzņēmējdarbības saistību ar nacionālo kultūru un no tās izrietošo uzņēmējdarbības orientāciju, novērtēt attieksmi pret uzņēmējdarbību Latvijas un Krievijas studentu vidū. Bakalaura darba analīzē tiek izmantots tradicionālais uzņēmējdarbības orientācijas modelis un Gērta Hofstedes kultūras dimensijas. Darba gaitā tiek izpētīta Latvijā un Krievijā pastāvošā kultūra un tās iezīmes. Pētījumā izstrādātās aptaujas analīze, balstoties uz uzņēmējdarbības orientācijas modeli, ļauj saskatīt sakarības starp Latvijas un Krievijas studentu attieksmi pret uzņēmējdarbību un valstīs pastāvošajām nacionālajām kultūrām.
Darbs sastāv no 62 lappusēm, 20 tabulām, 6 attēliem, 38 izmantotās literatūras avotiem, darbam ir 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: uzņēmējdarbības orientācija, nacionālā kultūra, Latvija, Krievija, attieksme Entrepreneurship is closely related to the activities in cross-cultural context. The objective of bachelor’s thesis is to analyze the entrepreneurship link with the national culture and entrepreneurial orientation what comes from it, and to assess the attitude towards entrepreneurship among Latvian and Russian students. Bachelor’s thesis analysis was done using the traditional entrepreneurial orientation model and Geert Hofstede's cultural dimensions. Cultures of Latvia and Russia and its features were explored. The analysis of the survey what was developed in this bachelor’s thesis, based on the entrepreneurial orientation model, allow seeing the link between Latvian and Russian students' attitudes towards entrepreneurship and national cultures of countries where students are living.
The bachelor thesis contains 60 pages, it includes 20 tables, 6 figures, 38 literature resources, 2 appendixes are attached.
Keywords: entrepreneurial orientation, national culture, Latvia, Russia,