• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Intuīcijas loma strateģisko lēmumu pieņemšanā starptautiskajos uzņēmumos

Thumbnail
Открыть
303-42009-Sustavova_Alisa_as10248.pdf (1.126Mb)
Автор
Sustavova, Alisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā „Intuīcijas loma stratēģisko lēmumu pieņemšanā starptautiskajos uzņēmumos” tiek pētīts stratēģisko lēmumu pieņemšanas jēdziens, tās sastāvdaļas un ietekmējošie faktori, kā arī intuīcijas galvenie aspekti, balstoties uz atzīto pasaules zinātnieku pētījumiem šajā jomā. Papildus ir apkopota maksimāli dažāda informācija par intuīcijas veidošanu, attīstību un izvērtēšanas metodēm un instrumentiem. Lai sasniegtu darba mērķi - balstoties uz lēmumu pieņemšanas faktoru analīzi, noskaidrot intuīcijas ietekmi stratēģisko lēmumu pieņemšanā - tiek veikts kvantitatīvs pētījums strukturēto aptauju veidā ar starptautisko uzņēmumu darbiniekiem: vidēja un augstāka līmeņa vādītājiem, lai saņemtu un izpētītu informāciju, pieredzi starptautiskās uzņēmējdarbības jomā un stratēģisko lēmumu pieņemšanā. Autore apkopo un izanalizē pētījuma rezultātus un izstrādā priekšlikumus intuīcijas attīstības veicināšanai.
 
The bachelor thesis "The Role of Intuition in Strategic Decision-Making in International Companies" explores the concept of strategic decision-making, its influencing factors, as well as key aspects of intuition based on the researches of internationally recognized scientists in this field. In addition, it summarizes the most extensive information about intuition -building, development and evaluation methods and tools. In order to achieve the goal of the thesis - based on a decision-making factor analysis, to research the impact of intuition in strategic decision- making - is carried out a quantitative research in the form of a structured questionnaire with employees of international companies: medium and top managers to receive and research the information, experience in the field of international business and strategic decision-making. The author summarizes and analyzes the results of the study and comes up with proposals to support intuition development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19505
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV