• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas psiholoģiskie iedarbības principi un reklāmas analīze Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-5179-Treezina_Liga_EkGr990442.pdf (985.3Kb)
Автор
Trēziņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ivaščuks, Vadims
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs sastāv no 98 lappusēm. Tēmas izklāsts 7 nodaļās. Trešajā nodaļā ietilpst divas apakšnodaļas, ceturtajai nodaļai ir divas apakšnodaļas, pirmajai apakšnodaļai ir trīs apakšnodaļas, piektā nodaļa sastāv no piecām apakšnodaļām. Darbā izmantoti uzņēmuma grāmatvedības dati, normatīvie akti, zinātnisko psiholoģijas un biznesa vadības literatūru, valsts statiskās un Latvijas Reklāmas asociācijas dati, periodiskie izdevumi, kvalifikācijas celšanai - semināri. Bakalaura darbā tiek pētīti ar reklāmas veidošanas saistītie psiholoģiskie iedarbības principi un to nesēju tirgus analīze Latvijā. Darba pamatā ir reklāmas psiholoģisko iedarbības principu un to efektivitātes novērtēšanas teorētiskā analīze. Nozīmīgu vietu praktiskā darbā ieņem Latvijas reklāmas nesēju tirgus analīze un Latvijas reklāmas tirgus analīze 2005.gadā.Darbs ir izstrādāts balstoties uz ekonomiskās analīzes, salīdzināšanas metodēm un autora pieredzi reklāmas jomā.
 
Bachelor theses consists of 98 pages. Contents ar subdivided in 7 chapters. Third chapter has two subchapters, fourth chapter has two subchapters, from them the first subchapter is subdivided in 3 sub-subchapters, chapter number five has 5 subchapters. As a source of information regualtive and legal acts of Republic of Latvia, scientific literature – scientific psychology and bussiness management, data from Central statistic bureau and Advertisers association, mass media, thematic seminars. In bachelors thesis there are explored and analyzed such topics as: psychological impact of the advertisments elaborated in production process, market analysis of the adrvertising service providers in Latvia. Thesis is based on analysis and evaluation of theory of psychological impact principles of the advertising tools.Target market analysis takes meaningful part of thesis, main subjects are – advertising tools and advertisment market analysis in Latvia in 2005. Methods used in resaerch: economical analysis, comaprison study, and empiric method.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19536
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV