Nestandarta uzdevumi un to loma skolēnu izziņas attieksmes veidošanas procesā matemātikas stundās
Автор
Griņevska, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba mērķis ir (izzinošās darbības) izziņas attieksmes veidošanas īpatnību analīze pamatskolas klases skolēniem un darba formu analīze, kas sekmēs izzinošās darbības attīstīšanu.
Šīs darbs sastāv no četrām nodaļām. Darbā tiek apskatīti izziņas attieksmes veidošanas aspekti pamatskolā matemātikas stundās (1. un 2. nodaļas); nestandarta uzdevumi piemēri ar atrisinājumiem (3.nodaļa); izveidoti pētniecisko darbu piemēri (4.nodaļa).
Diplomdarba pielikumā tiek piedāvāti anketa motivācijas līmenim noskaidrošanai skolēniem 5. - 8.klasē (Pielikums 1), matemātikas stundu projekti ar nestandarta uzdevumu piemēru pielietošanu (Pielikums 2), interesanti nestandarta uzdevumi, kuri ne ieeja 3.nodaļā(Pielikums 3), disks ar prezentācijām piedāvātiem matemātikas stundu projektiem – kā palīglīdzeklis mācību stundām un papildmateriāls pētnieciskam darbam. Diploma paper consists of 4 sections. In the diploma paper are presented aspects of forming of cognitive interests(cognitive activity) on mathematics lessons in the basic school (1. and 2. Sections); various examples of creative tasks (3. Section); developed examples (variants) of research works(practical tasks). , also proposed variants of projects of mathematics lessons (Appendix 3).
In appendix of this diploma paper work are offered: the questionnaire for definition of level of motivation for students in 5. - 8. Classes (Appendix 1), variants of projects of mathematics lessons with using creative tasks (Appendix 2) interesting creative task, which have not entered into 3 section (Appendix 3), and also a disk with presentations - as supplementary material for the presented variants of projects of mathematics lessons and a material for research work.
The purpose of this diploma paper is researching aspects of (cognitive activity) cognitive interests for students in elementary school and the analysis of forms of the work promoting development of cognitive activity.