Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKūma, Daceen_US
dc.contributor.authorŠuste, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:36:40Z
dc.date.available2015-03-24T07:36:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38767en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19755
dc.description.abstractDiplomdarbā „Interesi veicinoša palīglīdzekļa matemātikā izstrāde”, analizējot pieejamo literatūru un pamatskolas skolēnu atbildes uz aptaujas anketu jautājumiem, aprakstīta jauna un skolēniem saistoša mācību palīglīdzekļa nepieciešamība, tā vēlamais vizuālais izskats, saturs un sižets. Sākts darbs pie šāda materiāla izstrādes, kurā galvenokārt iekļauti dažādi olimpiāžu matemātikai raksturīgie uzdevumi un īsas teorijas materiāls, kā arī loģiskās mīklas un pamācības matemātisko rotaļlietu izgatavošanai. Darbs sastāv no četrām nodaļām: 1. nodaļā ir apzinātas pamatskolas skolēniem atbilstošo vecumposmu raksturīgās īpatnības; 2. nodaļā analizētas skolēnu atbildes uz aptaujas anketu jautājumiem; 3. nodaļā aprakstīti olimpiāžu matemātikai raksturīgo uzdevumu veidi, tematika un risināšanas metodes; 4. nodaļā aprakstīta izstrādātā mācību palīglīdzekļa, kas iekļauts diplomdarba 2. pielikumā, uzbūve.en_US
dc.description.abstractThe analysis of literature and primary school students’ answers to the questionnaire about the necessity of new and exciting teaching aid, its desirable visual look, content and story are described in the diploma paper “Development of exciting teaching aid in mathematics”. The work on developing such material that mainly includes a variety of the problems of advanced mathematics, laconic theory also logic and mathematic puzzles has been started. The diploma paper consists of four chapters. The characteristic features of stages of development is generalized in the 1st chapter; the analysis of students' answers to the questionnaire is in the 2nd chapter; the types and subjects of problems of advanced mathematics and problem solving methods are described in the 3rd chapter; the structure of developed teaching aid is described in the 4th chapter (the teaching aid is included in the 2nd Annex).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInteresi veicinoša palīglīdzekļa matemātikā izstrādeen_US
dc.title.alternativeDevelopment of exciting teaching aid in mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige