Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorPauzere, Māraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:36:53Z
dc.date.available2015-03-24T07:36:53Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9744en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19839
dc.description.abstractDiplomdarbs veidots kā palīglīdzeklis matemātikas skolotājiem, lai izprastu pētnieciskās izziņas darbības svarīguma lomu vidusskolas matemātikas stundās. Darbā apskatīta pētnieciskā darbība kā mācību metode, kas skolēna domāšanai ierāda centrālo lomu. Tajā ir atrodami uzdevumu piemēri, kuriem ir piedāvāts risinājums vai tā gaita, kā arī darba lapas. Uzdevumi paredzēti gan kā individuāli mājasdarbi, gan kā grupu darbi.en_US
dc.description.abstractThis diploma paper is meant to serve as supportive material for teachers of maths in order to understand the importance of cognitive research activity in secondary school. The work deals with cognitive research as a teaching method where the student’s thinking is central. This work contains examples of tasks with proposed solutions as well as work sheets. The tasks are meant both for individual homework and group work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePētnieciskā izziņas darbība matemātikas stundās vidusskolāen_US
dc.title.alternativeCognitive research activity during maths lessons in secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige