Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKļaviņš, Jānisen_US
dc.contributor.authorPutne, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:30Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:30Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5506en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19996
dc.description.abstractPutne S. (2007) Praktiskās mācību metodes ģeogrāfijas mācīšanā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Diplomdarbs. Rīga: Latvijas Universitāte. – 63 lpp. 34 att., 7 tab., 41 vienība izmantotās literatūras un avotu sarakstā. Darbs sastāv no ievada, trijām daļām, secinājumiem un 15 pielikumiem. Autore strādā speciālajā izglītības iestādē, kura ir domāta bērniem ar garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem no 1995. gada. Diplomdarbā pēta praktisko mācību metožu pielietojumu ģeogrāfijas apguvē bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Pētījuma mērķis: bērnu iepriekš iegūto zināšanu pielietojuma efektivitāte praktiskajās nodarbībās ģeogrāfijā. Pirmajā daļā autore apskata speciālās pedagoģijas un psiholoģijas vēsturisko virzību, bērnu garīgās attīstības traucējumu cēloņus, korekcijas iespējas un profilaksi. Otrajā daļā autore ir aplūkojusi dažādas mācību metodes, kuras izmanto ģeogrāfijas apguvē gan vispārizglītojošās skolās, gan speciālajās mācību iestādēs. Trešajā daļā ir veikta praktiska nodarbība par Palsas upi: ūdens tīrības pakāpes noteikšana; straumes ātruma noteikšana; ūdensdzīvnieku paraugu ievākšana. Skola, veicot izglītojošos pasākumus ir būtiskākais avots, kas veido bērnu attieksmi pret vidi, aktivizē viņu domas un darbus. Pašlaik noris darbs, lai īstenotu izglītības satura reformu. Izglītības saturs tiek arvien vairāk piemērots sabiedrības vajadzībām. Galvenokārt izglītībai ir jānodrošina līdzsvars starp teorētiskām zināšanām un prasmi dzīvot reālajā pasaulē, risināt konkrētus dzīves uzdevumus. Pedagoģiskā eksperimenta laikā tika izstrādāta un aprobēta mācību programma ģeogrāfijā 6. klasei.en_US
dc.description.abstractANOTATION Putne S. (2007.) Exercises in Classes of Geography for Mentally Handicapped Pupils. Diploma. Riga: Latvian University. – 63 pp., 34 fig., 7 tab., 41 sources. The paper consists of an introduction, three parts, conclusions and 15 appendices. Author worked as special school, where are learning pupils with disorder of their mental and physical development since 1995. The aim of the research is: to system of practical methods in teaching Geography to children with mental disturbance. Author studied historical progression of special pedagogy and psychology, reasons of children mental development, correction and prophylaxis, kind of attention and attention deficit syndrome viewed Latvian and foreign specialists are in the first part of the research. Author carried out an investigation about consolidation attention individuality in the Geography lessons, realized experimental program for Geography acquirement in the open air, batched results, and made methodical recommendations for teachers, who works with mental children are in the second part of the research. The school, realizing educating measures is the most relevant source, what shapes child’s attitudes con environment, makes more active their thinking and work. The process is going on for the being to realize educational contents reform. Content of education is increasingly suited to society’s needs. Educational has chiefly to endow balance between academic knowledge and ability to live meal world and to do life’s sums. In this pedagogical experiment made and approbated Geography educational programme for 6th class.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePraktiskās mācību metodes ģeogrāfijas mācīšanā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeExercises in Classes of Geography for Mentally Handicapped Pupilsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige