• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Angļu valodas intonācijas bagātības atklāsme pieaugušajiem valodas apguvējiem

Thumbnail
Öffnen
306-12713-Matisone_Inga_AngF020022.pdf (1.589Mb)
Autor
Savicka, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Kramiņa, Ingrīda
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Laika gaitā angļu valodas intonācijas mācīšanai tika atvēlēts salīdzinoši maz uzmanības valodas apguves procesā. Tomēr intonācija angļu valodā pilda tādas ievērojamas funkcijas kā domu, emociju, attieksmes un jēgas noteikšana. Pētījuma mērķis ir aprakstīt mācību metožu attīstību šajā valodas aspektā. Darbā tiek iztirzāta attiecīgā literatūra un piedāvātas praktiskas novērojumu un daļējā ekperimenta atziņas. Rezultāti parāda, ka angļu valodas intonācijas apguve ir nozīmīga un prasa ievērojamu laika un apzinātas mācīšanās daudzumu. Īpaši svarīga ir pieaugušo valodas apguvēju spēja uztvert un iztulkot intonācijas dažādās nokrāsas. Audio-vizuālie līdzekļi ir ļoti efektīvi, palīdzot gan pieaugušajam valodas apguvējam, gan skolotājam vissarežģītākajā posmā, t.i., mēģinot sadzirdēt un imitēt toņus. Atslēgas vārdi: intonācija, pieaugušo mācīšanās, valodas apguve.
 
Over time, English intonation teaching received relatively little attention in the process of language acquisition. Yet, the speech melody performs such notable functions as conveying thoughts, emotions, attitude, and meaning. The goal of the research is to describe the development of teaching methods in the field. The work reviews relevant theory and offers practical findings from the observations and the quasi-experiment. The results show the significance of English intonation acquisition, and that it requires much time and conscious study. Especially important is the adult learners’ ability to perceive and interpret the various shades of the speech melody. Audio-visual aids are very effective in assisting both the adult learner and the teacher in the most difficult stage, i.e., hearing and imitating tones. Key words: intonation (speech melody), adult learning, language acquisition.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20011
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV