Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorLavrecka, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:47Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:47Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18957en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20053
dc.description.abstractKognitīvo iemaņu attīstīšana ir aktuāls temats valodu mācīšanās procesā. Valodnieki uzsver, ka kognitīvās spējas ir pamats visiem procesiem, kuri norisinās, mācoties svešvalodu, tas it īpaši attiecas uz gramatiku. Maģistra darba mērķis bija izpētīt, kā kognitīvo spēju attīstīšana veicina angļu valodas gramatikas mācīšanās procesu pamatskolā. Gadījuma pētījums ietvēra anketu skolotājiem, mācību grāmatas analīzi, stundu vadīšanu pamatskolā un testu rezultātu salīdzināšanu. Tika noteikts, ka tikai zemāka līmeņa kognitīvās spējas tiek pietiekami attīstītas ar skolotāju un mācību grāmatu palīdzību. Četrdesmit seši 4. klases skolēni vienā no Rīgas skolām piedalījās pētījumā. Pētījums atklāja, ka skolēnu rezultāti angļu valodas gramatikā ievērojami uzlabojās pēc tam, kad īpaša uzmanība tika vērsta uz viņu kognitīvo spēju attīstīšanu.en_US
dc.description.abstractDevelopment of cognitive skills is a topical issue in the language learning process. Applied linguists emphasize that cognitive skills underlie all the processes going on while learning a foreign language, especially grammar. The goal of the Master Thesis was to explore how developing cognitive skills facilitates learning of English grammar in elementary school. The case study involved questionnaire for the teachers of English, course book analysis, lessons conducted to learners in elementary school and testing results compared. It was discovered that only lower-level cognitive skills are being sufficiently developed by teachers and with the help of course books. Forty-six learners of Grade 4 in one of Riga elementary schools participated in the research. The study revealed that learners’ results in English grammar improved considerably after their cognitive skills’ development was paid special attention to.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKognitīvo spēju attīstīšana angļu valodas gramatikas mācīšanās veicināšanai pamatskolāen_US
dc.title.alternativeDeveloping Cognitive Skills to Facilitate Learning of English Grammar at Elementary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record