Show simple item record

dc.contributor.advisorKaurāte, Guntaen_US
dc.contributor.authorKatkovska, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:47Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:47Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19005en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20054
dc.description.abstractDarba autore pēta reducēto formu mācīšanu pamatskolā. Angļu valodas kā svešvalodas apguvēji gandrīz vienmēr sastopas ar grūtībām, komunicējot ar cilvēkiem, kuru dzimtā valoda ir angļu valoda. Kā iemeslu var minēt atšķirību starp vārdu izrunu saistītajā runā un atsevišķu vārdu izrunu. Darba autore apskata izrunas mācīšanas vietu un lomu angļu valodas kā svešvalodas apguvē. Saistītā runā notiekošo fonoloģisko procesu apguve pilnveido skolnieka runas uztveres un lietošanas iemaņas, kā arī palīdz labāk komunicēt. Tādēļ bakalaura darba mērķis ir apskatīt reducēto formu mācīšanu pamatskolā. Izmantotās metodes bakalaura darbā ir gadījuma izpēte un eksperimentālā mācīšana. Rezultāti parāda reducēto formu nozīmību saistītajā runā, mācot angļu valodu pamatskolā. Vispārējie bakalaura darba secinājumi: bakalaura darba mērķis ir sasniegts, hipotēze ir pierādīta un darba uzdevumi izpildīti. Atslēgvārdi: mutvārdu saziņa, fonoloģiskā kompetence, izrunas mācīšana, pamatskolas skolnieks, skaņu reducēšana saistītā runā.en_US
dc.description.abstractThe author of the present bachelor paper researches teaching reduction of form words to primary school learners. English as a foreign language learners almost always come across difficulties when communicating with native speakers. The reason is that pronunciation of form words in connected speech and in isolation differs. The author of the present bachelor paper looks at place and part of teaching pronunciation in teaching English as a foreign language. Mastering the phonological processes that take place in connected speech improves learners’ perceptive and productive skills and helps them to communicate effectively. Hence, the goal of the present bachelor paper is to analyze teaching reduction of form words to primary school learners. The method used in the bachelor paper is case study and pilot teaching. The results show the importance of reduction of form words in connected speech when teaching a language. The general conclusions of the bachelor paper: the goal has been achieved, the hypothesis has been proved, and the enabling objectives have been accomplished. Keywords: spoken communication, phonological competence, teaching pronunciation, young learner, reduction of speech sounds in connected speech.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleReducēto formu mācīšana pamatskolāen_US
dc.title.alternativeTeaching Reduction of Form Words to Primary School Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record