Show simple item record

dc.contributor.advisorLeon Manzanero, Anaen_US
dc.contributor.authorMiroļubova, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:00Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30148en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20149
dc.description.abstractMaģistra darbs ir veltīts spāņu valodas kā svešvalodas leksikas pasniegšanas izpētei studentiem ar A1 valodas zināšanu līmeni. Par piemēru tika ņemtas Gente Joven A1 un Mañana 1 mācību grāmatas, kuras ir veidotas pusaudžiem. Darba pirmajā daļā tiek skatītas dažādas metodes un pieejas kā arī tiek pētīts kādu lomu katra no tām atvēl leksikas mācīšanai. Tiek arī analizēts leksikas vienības koncepts, tā veidi un Eiropas vienotās sistēmas un Servantesa institūta noteiktie standarti. Pēc informācijas apkopošanas tiek veikta augstāk minēto mācību grāmatu vispārējā un pēc tam leksikas analīze par izvēlēto tēmu. Beigu daļā darba autors kopsavilkumā apkopot veiktas darba analīzes pozitīvās un negatīvās puses un piedāvā sevis izstrādāto didaktikas nodaļu. Atslēgas vārdi: leksika, leksikas vienība, metode, pieeja, spāņu valoda kā svešvalodas pasniegšana, mācību grāmataen_US
dc.description.abstractThis Masters’ thesis is dedicated to the teaching of Spanish vocabulary as a second language presented in the course books Gente Joven A1 y Mañana 1 aimed at teenagers in level A1. The thesis includes a historical review on the different methods and approaches and it studies which role has been assigned to each of them in the teaching of vocabulary. It includes an analysis of the lexical unit, its variations and the approaches regarding the lexical criteria selection within the Common European Framework and the Cervantes Institute’s Educational Program. After having been presented and studied, a general analysis of the two course books is made, as well as an analysis of the vocabulary on the specific chosen topic. At the end, there is a practical session included carried out by the author of this thesis as a summary on the positive and negative conclusions of the analysis. Key words: vocabulary, lexical unit, method, approach, teaching Spanish as a secondary language, course booken_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectRomāņu valodu un kultūru studijasen_US
dc.titleSpāņu valodas kā svešvalodas leksikas mācīšana. Divu mācību grāmatu salīdzinošais pētījums: Manana 1 un Gente Joven A1en_US
dc.title.alternativeTeaching of the Lexis in Spanish as a Foreign Language. Comparative Study of Two Coursebooks: Manana 1 and Gente Joven A1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record