Kustību spēles kā skolēncentrēta vācu valodas mācīšanas sastāvdaļa
Автор
Mitrofanova, Lidija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Vaivode, Lāsma
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums: Kustību spēles kā skolēncentrēta vācu valodas mācīšanas sastāvdaļa
Darba autore: Lidija Mitrofanova
Darba vadītāja: M.philol. Lāsma Vaivode
Darbs sastāv no: 55 lappusēm
Avoti: literatūras avoti un internets.
Darbs uzrakstīts vācu valodā.
Darba priekšmets: kustību spēļu ieviešanas ietekme uz mācīšanas procesu.
Darba objekts: kustību spēles kā vācu valodas mācīšanas sastāvdaļa.
Pētījumā izmantotās metodes: zinātniskās literatūras pētīšana, teorētisko materiālu apstrāde, informācijas apkopošana, analīze un stundu novērošana.
Darba mērķis: Izpētīt kustību spēles kā leksikas un gramatikas atkārtošanas un aktivizēšanas iespējas, ka arī runāšanas prasmes attīstības iespējas un novērtēt kustību spēļu ieviešanu vācu valodas mācīšanas stundās.
Tēmas aktualitāte: Šī tēma ir aktuāla, tāpēc ka starp mācīšanas procesu un spēlēm pastāv cieša saikne, kā arī tieša motorikas un izziņas funkciju mijiedarbība. Fokusēšanai uz kustības elementiem stundas ietvaros ir pozitīva ietekme uz skolēnu mācīšanas un darba spējām.
Atslēgvārdi: kustību spēles, kustību spēļu pamat paraugi, sociālā kompetence, ritmizēšanas nepieciešamība, vācu valodas mācīšana, kustība, stundu novērošana. The title of the paper: Active Games as Student Oriented Component in German Language Classes
Author: Lidija Mitrofanova
Scientific Adviser: M.philol. Lāsma Vaivode
The paper contains 55 pages.
The methods of data collection: scientific literature and internet.
The Paper is composed in German language.
The subject of the paper is an effect of active games application to the learning process.
The object of the paper: active games as student oriented component in German language classes.
The methods of research: the study and analysis of scientific literature on the topic, case study, summary of information, the observation of lessons.
The aim of research is to examine active games as repeating and activating alternative of lexical and grammatical learning matter and development of speaking skills; to evaluate the application of active games in German language classes.
Keywords: active games, movement, social competence, observation of lessons, German as a Foreign Language.