Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorMisa, Airaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:02Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:02Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other33045en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20174
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā pētīta iespēja, kā rakstiski attīstīt interaktīvo kompetenci angļu valodā ar Tviteri. Tviteris ir jauns tiešsaistes rīks, kas piedāvā saziņu, izmantojot ziņojumapmaiņu. Dalībnieki pārmaiņus raksta un saņem ziņojumus. Pētījuma metode ietver korpusa lingvistiku kā kvantitatīvā pētījuma metodi un interaktīvo analīzi kā kvalitatīvā pētījuma metodi. Kvantitatīvā pētījuma rezultāti liecina, ka septiņdesmit seši procenti lietotāju izmanto pamata vārdu krājumu ar plašu amplitūdu. Kvalitatīvā pētījuma rezultāti liecina, ka lielākā daļa ziņojumu ir neformāli, sarunvalodā, ar saīsinātām formām un emociju ikonām; ceturtā daļa ir skaidri izteiktā žargonā, neievērojot gramatikas likumus; maz pierādījumu iegūts par kļūdu labojumiem Tvitera ziņojumos. Atslēgas vārdi: interaktīvā analīze, interaktīvā kompetence, korpusa lingvistika, pamata vārdu krājums, slengs, Tviteris.en_US
dc.description.abstractThe MA Thesis investigates the perspective of developing written interactional competence with Twitter in English. Twitter is a new online tool that offers interaction through messaging. The participants act as producers and receivers of messages by taking turns. The research method comprises corpus linguistics as the quantitative research method and interactional analysis as the qualitative research method. The results of the quantitative research reveal that seventy-six percent of the users possess a common vocabulary of a broad range. The results of the qualitative research show that the bulk of messages are informal, colloquial, with contracted forms and emotional icons; one-fourth contains evident slang language with disrespect to grammar rules; little evidence has been obtained for error correction in the messages of Twitter. Key words: common vocabulary, corpus linguistics, interactional analysis, interactional competence, slang, Twitter.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleInteraktīvās kompetences izveide ar tviterien_US
dc.title.alternativeDeveloping Interactional Competence with Twitteren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record