• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vidusskolēnu runas prasmju attīstīšana

Thumbnail
Открыть
306-33216-Belaseva_Svetlana_sb08141.pdf (616.9Kb)
Автор
Belaševa, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis pētījums tika izveidots un īstenots ar mērķi izpētīt komunikatīvās runāšanas aktivitāšu iekļaušanas iespējas angļu un vācu valodas stundās vidusskolā. Pētījuma uzdevums ir izveidot un ieviest komunikatīvu runāšanas programmu svešvalodu stundās. Tika analizētas dažādas runāšanas attīstības programmas definīcijas un stratēģijas, kā arī atspoguļoti iespējamie piemērojamie runāšanas apmācības klasē veidi. Pilotpētījums tika veikts Liepājas 2. vidusskolas 11. klasē. Tika pētīti skolēnu mutiskie ziņojumi un aptaujas par viņu attieksmi pret runāšanas prasmēm un stundās veiktajām aktivitātēm. Stundu vērošanā un skolēnu aptaujās iegūto datu analīze pierāda, ka tādu komunakitaīvo runāšanas aktivitāšu, kuras ir koncentrētas uz skolēnu vajadzībām un interesēm, piemērošana veicina valodas apguves procesu. Noslēgumā var konstatēt, ka runāšana ir motivējošs faktors svešvalodu apguvē.
 
This study was designed and carried out with the aim to investigate the possibilities of including communicative speaking activities in the English and German classes in secondary School. The research problem of the study is to design and to implement a communicative speaking program in the foreign language lessons. Different definitions and strategies of organizing the speaking developing program are analyzed alongside the reflection on the possible ways of applying Speaking teaching in the classroom. The pilot study was conducted in Liepāja Secondary School No 2, Form 11. The students’ oral reports and questionnaires on their attitude towards speaking skills and activities implied in the lessons were examined. The analysis of the data obtained from the classroom observation, students’ questionnaires proves that the application of communicative speaking activities focused on the students’ needs and interests fosters the language learning process. In conclusion, it might be stated that speaking is a motivating factor in learning a foreign language.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20179
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV