• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Leksikas mācīšana pieaugušajiem iesācējiem Latvijā un Norvēģijā universitātes līmenī

Thumbnail
Открыть
306-33936-Vagale_Sintija_SV09092.pdf (772.6Kb)
Автор
Vagale, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā tiek pētītas stratēģijas, kuras tiek lietotas mācot norvēģu valodas leksiku pieaugušajiem iesācējiem Latvijā un Norvēģijā universitātes līmenī. Darba mērķis ir izpētīt un aprakstīt, kā norvēģu valodas leksika tiek mācīta iesācējiem universitātes līmenī, un noskaidrot labākās mācīšanas metodes, lai uzlabotu studentu vārdu krājumu. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti leksikas mācīšanas principi, pasniedzot svešvalodu, un apspriesti līdzekļi un metodes prezentējot, trenējot un pārbaudot leksikas lietpratību. Lai apkopotu nepieciešamo informāciju praktiskajai daļai, darba autore novēroja mācību procesu Latvijā un Norvēģijā, intervēja pasniedzējas un izsniedza anketas norvēģu valodas studentiem iesācēju līmenī Latvijā un Norvēģijā. Pētījums apraksta produktīvo leksiku.Iegūtie dati liecina, ka „vārda” visu aspektu prezentēšana, trenēšana un pārbaude ir nozīmīga agrīnā valodas mācīšanas posmā.
 
This paper investigates the strategies applied when teaching Norwegian lexis to adult beginners in Latvia and Norway at tertiary level. The goal of this paper is to analyze how vocabulary is taught in Norwegian classes for beginners at tertiary level and to discover the best ways and means of teaching Norwegian lexis with the aim to improve the students’ word stock. The theoretical part deals with the principles of teaching lexis in foreign language teaching and discusses the ways and means in presentation, practice and testing vocabulary. The data was gathered by the means of classroom observations in Latvia and Norway, interviews with lecturers, and a questionnaire that was distributed to the Norwegian language students at the beginner level in Latvia and Norway. The current research concentrates on productive vocabulary. The data obtained indicates that the presentation, practice, and training of all the aspects of a vocabulary item are significant at the early stage of teaching.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20189
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV