Vārdu krājuma iegaumēšanas veicināšana pamatskolā
Autor
Reča, Agija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šajā bakalaura darbā tiek pētītas metodes, kuras veicina vārdu krājuma iegaumēšanu pamatskolā. Tajā tiek apskatīts atmiņas jēdziens, vārdu krājuma bagātināšanas process, atmiņas īpatnības konkrētajai vecuma grupai, kā arī plašāk izmantotās atmiņas uzlabošanas metodes. Pētījuma mērķis ir izpētīt veidus, kā veicināt valodas apguvēju vārdu krājuma saglabāšanos, piemērojot dažādas atmiņas uzlabošanas metodes.
Darbs sastāv no tēmas teorētisko avotu pārskata un praktiskās daļas, kurā tiek izpētīts cik lielā mērā audzēkņi ir spējīgi paplašināt savu vārdu krājumu, ja mācību procesā tiek pielietotas atmiņas uzlabošanas metodes.
Bakalaura darbs atspoguļo visplašāk izmantotās atmiņu uzlabojošās metodes vārdu krājuma paplašināšanai.
Atslēgvārdi: atmiņa, svešvalodas apguve, vārdu krājuma apgūšana, atmiņas uzlabošanas metodes. The present Bachelor Thesis deals with methods that enhance the vocabulary retention in primary school. It discusses the concept of memory, the process of vocabulary enrichment, peculiarities of memory for the particular age group, and the most widely used memory improvement techniques. The main goal of the research is to explore ways of enhancing learner`s vocabulary retention through the application of various memory improvement techniques.
It presents an overview on theoretical sources on the subject matter and the practical part, which explores the extent of learners` ability to enrich their vocabulary, if different memory improvement techniques are applied in the process of learning.
This Bachelor Thesis represents the most widely used memory improvement techniques used for successful vocabulary enrichment process.
Key words: memory, foreign language learning, vocabulary acquisition, memory improvement techniques.