Show simple item record

dc.contributor.advisorRoziņa, Guntaen_US
dc.contributor.authorVidžups, Kārlisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:05Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34751en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20198
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīti aizguvumi tirgvedības jomā lietojamajā angļu valodā. Tiek apskatīta aizguvumu ideja, izcelsme, struktūra, kā arī pielietojums gan tirgvedībā, gan angļu valodā, kā tādā. Šajā darbā ir raksturota aizguvuma ideja, pamatprincipi un pielietojums angļu valodas mutvārdu un rakstveida tekstos. Darba nodaļās tiek pētītas tirgvedības valodas īpatnības un iezīmes. Darba kodols balstās uz abu jēdzienu mijiedarbību.un pētījuma galvenais mērķis ir sniegt ieskatu aizguvumu lietojumā tirgvedības tekstos, tajā pat laikā parādot to nozīmi un jēgu. Lai veiktu konkrēto pētījumu autors ir izmantojis vairākas pētījuma metodes – teorētisko literatūras izpēti, kā arī empīrisko pētījuma metodi. Vispirms, lai izveidoto teorētisko saturu autors veicis attiecīgās literatūras pētījumu un analizēšanu, kā arī empīrisko pētījuma metodi, kas sevī ietver aizguvumu lietojumu ar tirgvedību saistītos tekstos un to analīzi. Veicot empīrisko pētījumu, tiek pētīti vairāki ziņu avoti, koncentrēen_US
dc.description.abstractIn this bachelor paper the use of borrowings in the English language of marketing has been researched. The idea, origin, structure and the usage of marketing English and the English language of borrowings in general is explained. In this paper, the meaning of borrowings, and the basic rules of their usage in writing and spoken language are presented. In the chapters of this work the characteristics and features of borrowings of marketing are included. The basis of this paper and the research presented in it are based on the correlation of these both notions. The main goal of the research is to present the usage of borrowings in marketing texts, showing their meaning and sense. In order to carry out the research the author has used several research methods – theoretical analysis of literature, and empirical research method. First of all, in order to establish a theoretical background, author has done an investigation and analysis of relevant literature, also further in the paper the empen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAizguvumi tirgvedības jomā lietojamajā angļu valodāen_US
dc.title.alternativeBorrowings in English for Marketingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record