Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorMunda, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:07Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36525en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20213
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs analizē mācīšanas stratēģiju nozīmīgumu, mācot vārdus bērniem piecu un sešu gadu vecumā. Darba teorētiskā daļa sastāv no mācīšanas stratēģijas koncepta, agrīnās valodas apguves raksturojuma un klases novērošanas metožu analīzes. Darba praktiskajā daļā tiek atspoguļots pētījums, kas veikts, lai izvērtētu komunikatīvās valodas mācīšanas stratēģijas rezultativitāti. Pētījums rāda, ka šī pieeja ir rezultatīvāka kā gramatikas-tulkošanas pieeja, mācot vārdus bērniem. Turklāt pētījums atklāja, ka bilingvālie bērni pieļauj vairāk kļūdas, kad vārdi tiek mācīti izmantojot gramatikas-tulkošanas stratēģiju. Autore iesaka turpināt pētījumus tieši bilingvālo bērnu mācīšanās stratēģiju jomā. Atslēgvārdi: mācīšanas stratēģijas, bērnu mācīšana, agrīnā valodas apguve, klases novērošanas metodes.en_US
dc.description.abstractThis paper analyzes the importance of teaching strategies when teaching vocabulary to children at the age of five and six. The theoretical part consists of the analysis of the teaching strategy concept, early language learning characteristics and methods of classroom research. The practical part of the paper consists of the research done to evaluate the effectiveness of the Communicative Language Teaching approach. The results of the research show that it is more effective than the Grammar-Translational approach when teaching vocabulary to children. Research also revealed that bilingual children make more mistakes when vocabulary is taught using the Grammar-Translational approach. The author suggests further investigations to be done exactly in the field of bilingual children learning strategies. Key words: teaching strategies, teaching children, early language learning, classroom research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleMācīšanas stratēģijas angļu valodas iesācējiemen_US
dc.title.alternativeTeaching Strategies for Beginners of Englishen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record