• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzskates materiāli vārdu krājuma mācīšanai sākumskolā

Thumbnail
Открыть
306-37138-Marchevskaya_Natalia_nm06025.pdf (1020.Kb)
Автор
Marčevska, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Baiža, Ilze
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba mērķis ir pievērst uzmanību vizuālo uzskates līdzekļu būtiskajai lomai mācīšanas/mācīšanās procesā pamatskolas līmenī. Darbā analizēta teorētiskā literatūra, kurā aplūkota vārdu krājuma apguves nozīme, vizuālo uzskates līdzekļu loma pozitīvas attieksmes veicināšanā jaunu vārdu apgūšanas procesā, skolotāja nozīme, kritēriji vizuālo uzskates līdzekļu izvēlei, plaša vārdu krājuma priekšrocības, kā arī kognitīvie uztveres stili. Diplomdarbā izmantotota gan teorētiskā literatūra, gan arī autores veikts praktisks pētījums. Galvenā pētījumā izmantotā metode ir eksperiments; tika izstrādātas un izmantotas arī anketas, kā arī eksperimentāli uzdevumi. Pētījumā iekļauta mērķa grupas novērošana. Rezultāti apliecina, ka vizualizācijas praktisks pielietojums veicina sekmīgu mācību vielas apgūšanu. Rezultāti ir apkopoti un uzskatāmi parādīti diagrammās. Atslēgvārdi: vārdu krājums, vizuālie uzskates līdzekļi, mācīšanās veidi, eksperiments, anketas, novērošana.
 
The diploma paper was written in order to state the role of visual aids as effective and helpful support in teaching-learning process in elementary level. The study of the methodological literature related to vocabulary acquisition as one of the important language aspects, the role of visual aids in developing positive attitude to vocabulary, the significant role of the teacher, the criteria in selecting visual aids, the advantages of wide vocabulary, cognitive styles. The topic of the diploma paper Visual Aids in Teaching Vocabulary in Elementary Level was based not only on the theoretical literature as well as on the authors’ research results. The research was focused on an experiment as the main research method, in addition it included designing and administration of questionnaire. Moreover, designing and administration of experimental tasks. The research was complemented by observation of target group. The research has displayed that using visualization in practice and achieved positive results. The results have been regularly summed up and presented graphically. Key words: vocabulary, visual aids, learning styles, experiment, questionnaires and observation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20220
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV