Show simple item record

dc.contributor.advisorKaurāte, Guntaen_US
dc.contributor.authorJansone, Dianaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:14Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:14Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42417en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20271
dc.description.abstractŠī darba pētījuma mērķis bija atklāt, kādus angļu valodas priekšējās rindas monoftongus krievu apmācāmie, kuri apgūst angļu valodu kā svešvalodu, izrunā nepareizi. Pētījumā tika izmantotas teorētiskā un praktiskā metodes. Teorētiskā literatūra par pētāmo problēmu tika atrasta, izlasīta un izanalizēta. Gadījuma pētījums ietvēra izstrādātu un aprobētu aktivitāšu kopumu, kuri tika pielietoti jauniešu artikulācijas uzlabošanai. Rezultāti tika izanalizēti un apmācāmo progress tika noteikts. Galvenais pētījuma secinājums ir, ka ar izveidota aktivitāšu kopuma palīdzību krievu studenti, kuri apgūst angļu valodu kā svešvalodu var izlabot angļu priekšējūs rindas monoftongu [i:], [ɪ], [e] un [æ] artikulāciju. Atslēgas vārdi: fonoloģija, priekšējie monoftongi, saprotamība, fonoloģiskā kompetence, uztvere un atveide, gadījuma pētījums.en_US
dc.description.abstractThe purpose of writing this Bachelor thesis was to discover which English front monophthongs Russian EFL learners tend to articulate incorrectly. The methods of research were theoretical and practical. All the necessary information on the topic was found, read and further analysed. The case study comprised a set of activities which was developed and provided to the young EFL learners to improve their articulation. The results were analysed and the learners’ progress was identified. The final conclusion of the present paper is that with the help of the developed activities young Russian EFL learners can improve articulation of the English front monophthongs [i:], [ɪ], [e] and [æ]. Key words: phonology, front monophthongs, intelligibility, phonological competence, perception and production, case study.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas priekšējās rindas patskaņu artikulācijas mācīšana pamatskolāen_US
dc.title.alternativeTeaching Articulation of English Front Monophthongs to Young Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record