Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMežiņa-Mamajeva, Inaen_US
dc.contributor.authorMeļņika, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:48Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41111en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20432
dc.description.abstractBakalaura darba tēma-„Pirmsskolas vecuma bērnu labsajūtas dinamikas saistība ar ūdens lietošanas paradumiem”. Darba mērķis ir izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu labsajūtas dinamikas saistību ar viņu ūdens lietošanas paradumiem. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izmantota kvantitatīvā pētniecības metode. Pētniecības instruments ir anketa. Darbā veikta literatūras analīze par ūdens nozīmi veselībā, labsajūtas jēdzienu, N.Pender māszinību teorijas analīze. Izvirzītā hipotēze „pastāv pozitīva saistība starp pirmsskolas vecuma bērnu psihoemocionālo labsajūtu un viņu ūdens lietošanas paradumiem” apstiprinājās. Apkopojot statistiskos datus (Spirmena korelācijas koeficientu), tika secināts, ka pastāv pozitīva statistiski ticama saistība starp pirmsskolas vecuma bērnu ūdens lietošanas paradumiem un psihoemocionālo labsajūtu. Atslēgas vārdi: bērns, ūdens, dehidratācija, labsajūta, paradumi, saistībaen_US
dc.description.abstractBachelor’s work topic-„Preschool children’s wellnes dynamics in relation with water consumption habits”. The aim is to explore preschool children’s wellness dynamics relation with their water consumption habits. To achieve the aim of the research was used a quantitative research method . The research instrument is a questionnaire. In the bachelore work was carried out literature analysis about water importance in health, concept of wellness, N.Pender nursing theory analysis. The hypothesis „there is a positive relation between preschool children’s psychoemotional wellness and their water consumption habits” was confirmed. After summarizing statistics (Spearman correlation coefficient) was concluded that there is a statistically significant positive relation between preschoolers water consumption habits and psychoemotional wellness. Keywords: child, water, dehydration, wellness, habits, relationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedicīnaen_US
dc.titlePirmskolas vecuma bērnu labsajūtas dinamikas saistība ar ūdens lietošanas paradumiemen_US
dc.title.alternativePreschool children`s wellness dynamics in relation with water consumption habitsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию