• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dzīves stila reklāma žurnālā "Cosmopolitan" (2008. gada janvāris - 2008. gada decembris)

Thumbnail
Открыть
309-12956-Katrina_Millere_km06015.pdf (85.11Mb)
Автор
Millere, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Dzīves stila reklāma žurnālā “Cosmopolitan” (2008.gada janvāris – 2008. gada decembris)” pievēršas tādai masu komunikācijas tēmai kā dzīves stila reklāma. Mūsdienu reklāmas pasaule ir tik dažāda un bagātīga ar patērētāju piesaistīšanas paņēmieniem. Tomēr ir reklāmas formāts, kas pārdod nevis preci, bet gan dzīves stilu. Patērētājs, iegādājoties kādu preci iedomājas, ka iegūst sev jaunu statusu. Tomēr vai tas tā ir? Vai arī reklāma meistarīgi spēlē ar cilvēku prātiem? Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta reklāmas teorija un dzīves stila koncepcija, kā arī tās attēlojumi reklāmā. Darba pētnieciskā daļa apskata žurnāla “Cosmopolitan” reklāmas 2008. gadā, koncentrējoties tieši uz dzīves stila reklāmām. Pētnieciskā daļa satur kontentanalīzi un semiotisko analīzi. Atslēgvārdi: Cosmopolitan; reklāma; dzīves stils.
 
The following Bachelor’s paper “Lifestyle advertising in magazine Cosmopolitan(January 2008 – December 2008)” is about one of the mass communication themes - lifestyle advertising.The basic idea of the work was to understand what is lifestyle advertising and how it works and influences consumers. In the theoretical part of the work author looks at advertising theory un the concept of lifestyle and its depictions in ads. The empirical part of the work offers the content analysis and semiotic analysis of the ads from the magazine Cosmopolitan. Keywords: Cosmopolitan; ad; lifestyle.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20491
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV