Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorĻisicina, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:04Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:04Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13325en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20496
dc.description.abstractŠī darba izpēta Latvijas slavenības, to tipoloģijas, raksturojumus un dzīvesveidus latviešu dzeltenās preses žurnālos „Kas Jauns“ un „Privātā Dzīve“. Tēmas norobežojums ir izvēlētais laika periods – 2006. un 2007.gads, kas pēc dažādiem sociāliem un ekonomiskiem labklājības rādītājiem liecina par patēriņa sabiedrības Latvijā strauju attīstību. Balstoties uz populārās kultūras teoriju, slavenība tiek skatīta kā populārās kultūras produkts, kas atveidots mediju tekstos, un kura izpētei veikta kvantitatīva un kvalitatīva satura analīze, kas papildināta ar dzeltenās preses industrijas darbinieku viedokļiem. Iegūtie rezultāti parāda, ka mediju tekstos dominē līderi un zvaigznes, kurus raksturo pārticība, prieks, unikalitāte un ģimeniskums, un kuri atveido uz veiksmi un individuālajiem ieguvumiem orientētu dzīvesstilu. Atslēgas vārdi: slavenība, populārā kultūra, dzeltenā prese, tipoloģija, raksturojumi, dzīvesstilien_US
dc.description.abstractAim of the study was to explore celebrity typology, atributes and lifesstyles of celebrities in Latvian tabloids „Privātā Dzīve” and „Kas Jauns” publications during 2006- 2007. This period is characterised by rapid development of Latvian society toward consumer society. Based upon theory of popular culture, celebrity is viewed as product of popular culture being represented in media texts and studied with both quantitative and qualitative content analysis. In addition, opinions of tabloid representatives were gathered. Results indicate that leaders and stars dominante in media texts, atributing wealth, joy, uniqueness, and family values, and representing lifestyle focused on opportunity and individual outcomes. Keywords: celebrity, popular culture, tabloids, typology, atributes, lifestyleen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSlavenības Latvijas populārajā kultūrā: tipoloģija, raksturojumi un dzīvesstili dzeltenās preses žurnālos "Privātā Dzīve" un "Kas Jauns" (2006-2007)en_US
dc.title.alternativeCelebrities in popular culture of Latvia: typology, atributes, and lifestyles in Latvian tabloids "Privātā Dzīve" and "Kas Jauns" (2006-2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige