Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKorne, Laineen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:06Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:06Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15068en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20509
dc.description.abstractBakalaura darba „Sociālo mediju kā sabiedrisko attiecību instrumenta pielietošana: „Okartes” piemērs” mērķis ir noskaidrot, vai sociālais medijs ir viens no sabiedrisko attiecību instrumentiem. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās daļas, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiks aplūkotas sabiedriskās attiecības, tās organizācijas darbības elementi, pāreja no vecajām uz jaunajām sabiedriskajām attiecībām un sociālajiem medijiem, kā arī to darbības funkcijām. Darba empīriskajā daļā tiks veikts „Okartes” zīmola un darbības apraksts. Izpētīti „Okartes” aktivitātes sociālajos tīklos facebook.com, draugiem.lv un twitter.com. darba ietvaros tika veikta „Okartes” klientu fokusu grupa un iedzīvotāju aptauja. Aptauja tika veikta elektroniski izmantojot interneta mājas lapu visidati.lv. Bakalaura darba noslēgumā tika secināts, ka „Okartes” zīmols izmanto sociālos medijus kā sabiedrisko attiecību instrumentus, lai nodotu vēstījumu mērķauditorijai. Jo vēstījuma kanāli bija dažādi, bet lielāko daļu tika pamanīti tieši sociālajos tīklos. Vispopulārākais sociālais tīkls ir draugiem.lv, kā arī twitter.com, facebook.com un youtube.com. Līdz ar to, šie sociālie portāli ir „Okartes” galvenie komunikācijas vēstījuma kanāli. Atslēgvārdi: Priekšapmaksas sarunu karte „Okarte”, sabiedriskās attiecības, sociālie mediji.en_US
dc.description.abstractThe theme of the term paper is “Social media as a public relations tool use: an example “Okarte””. The aim of this paper is to explore that the social medium is one of public relations tools. The paper consist of here parts – theoretical, methodology and empirical. In the theoretical part there are theoretic about public relations, the organization's elements, and the transition from old to new public relations and social media, as well as their functions. In the empiric part there are explore about “Okarte” brand and description. Explored "OKarte” activity in social networks, facebook.com, draugiem.lv and twitter.com part of the job was done "OKarte" customer focus group and citizen survey. The survey was conducted electronically via the website visidati.lv. At the end of the bachelor paper is conclusion that "OKarte" brand using social media and public relations tools to pass the message audience. In the message channels were different, but most were detected directly in social networks. The most popular social network is draugiem.lv, as well as twitter.com, facebook.com and youtube.com. Consequently, these social sites are "OKarte" the main message of communication channels. Keywords: Prepaid card "Okarte”, public relations, social media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālo mediju kā sabiedrisko attiecību instrumenta pielietošana: "Okartes" piemērsen_US
dc.title.alternativeSocial media as a public relations tool use: an example "Okarte"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record