Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorStepiņš, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:06Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:06Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15161en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20510
dc.description.abstractBakalaura darbā BITE Latvija vizuālā tēla maiņa (2008) veikts pētījums par Bite uzņēmuma vizuālā tēla maiņas procesu, kuru uzņēmums organizēja 2008. gadā. Darbā tiek apskatīta vizuālā tēla komunikācija ar patērētāju. Izmantojot semiotikas pētniecības metodi, darbā tiek apskatīta vizuālā tēla maiņas procesa norise, kā arī analizēti vizuālie materiāli. Kā papildinājums semiotikas pētījumam tiek izmantota daļēji strukturētā intervija, kas atspoguļo un palīdz padziļināti izprast vizuālā tēla maiņas procesu kopumā.en_US
dc.description.abstractBachelor paper New brand identity, BITE Latvia experience (2008) includes research about rebranding in company Bite, which was organized in 2008. In the paper there is also discussed visual communication with the consumer. Using semiotic research method in the paper there are discussed visual materials, which were used in rebranding campaign and rebranding process. Additionally to semiotics research there is also used semi-structured interview, which reflects and contributes an in-depth look at the visual image of the conversion process as a whole.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBite Latvija vizuālā tēla maiņa (2008)en_US
dc.title.alternativeNew brand identity, BITE Latvia experience (2008)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record