Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorJasmane, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:06Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:06Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15189en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20511
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Iepakojuma dizaina izstrādes prakse Latvijā-A/S Latvijas Balzams, A/S Cēsu alus un A/S Aldaris alkoholisko kokteiļu piemērs.Darba teorētiskais pamantojums rasts atziņās par iepakojumu kā vizuālu masu komunikācijas veidu un tā dizaina izstrādes un efektivitātes principiem. Bakalaura darba empīriskās daļas izstrādei izmantoti daļēji interviju un fokusgrupas diskusiju rezultāti. Šī darba ietvaros veiktā pētījuma mērķis ir noskaidrot Latvijā nopērkamo produktu iepakojumu dizaina izstrādes un efektivitātes principus, to atbilstību teorētiskajām nostādnēm un spēju iegūt vēlamo iespaidu uz mērķauditoriju. Pētījuma rezultāti liecina, ka iepakojuma dizaina izstrādes un efektivitātes principu teorētiskās nostādnes ir nepilnīgas, taču praksē pielietotie principi gūst iespaidu uz mērķauditoriju. Darbs ir sistematizēts un to veido piecas nodaļas ar apakšnodaļām, kurām seko izteiktās pateicības, literatūras un avotu saraksts un pielikumi.en_US
dc.description.abstractTheme of the bachelor paper is ''Packaging design development practice in Latvia. As example- Latvijas Balzams, Cēsu alus and Aldaris alcoholic cocktails”. This research overlooks problems in principals of design effectiveness and its compliance with theoretical standards and ability to reach aim-groups. Theoretical part of the research is taken from articles about design as mass communication tool and its development. There are several interviews and discussions sum-ups in the practical part of the paper. The aim of the research was to define the most popular product's packaging design, its effectiveness, compliance with theoretical standards and ability to reach aim-groups. Results of the research show that design packaging effectiveness and its compliance with theoretical standards is not perfect, but it does leave desired impression on the aim-group. The bachelor paper consists of five chapters with subdivisions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIepakojuma dizaina izstrādes prakse Latvijā- A/S Latvijas Balzams, A/S Cēsu alus un A/S Aldaris alkoholisko kokteiļu piemērsen_US
dc.title.alternativePackaging design development practice in Latvia. As example - Latvijas Balzams, Cesu alus un Aldaris alcoholic cocktailsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record