Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorLeite, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:07Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16107en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20519
dc.description.abstractBakalaura darbā “Sociālie mediji sabiedriskajās attiecībās: tendences Latvijā (2008-2010)” pētītas sociālo mediju izmantošanas tendences Latvijas sabiedrisko attiecību praksē. Teorētiskajā daļā aprakstītas sabiedrisko attiecību un sociālo mediju teorētiskās pieejas saistība starp tām. Pētnieciskajā daļā aprakstīta pētījuma metodoloģija – anketēšana un daļēji strukturētās intervijas – un empīriskā daļa, kurā aprakstīti pētījumā iegūtie rezultāti, no kuriem rasti secinājumi par pastāvošajām sociālo mediju tendencēm sabiedriskajās attiecībās Latvijā. Galvenā atklātā tendence - uzņēmumi aktīvi izmanto sociālos medijus savās sabiedrisko attiecību aktivitātēs un uzņēmumu sabiedrisko attiecību prakse vēl ir ceļā uz pilnvērtīgu sociālo mediju sniegto iespēju pielietošanu – divvirzienu komunikāciju ar auditoriju.en_US
dc.description.abstractA Bachelor Paper titled “Social media in public relations: tendencies in Latvia (2008-2010)” explores tendencies of social media in practice of public relations in Latvia. Theoretical part consists of theoretical approaches to public relations and social media and connection between them. The exploratory part describes methodology of the research – survey and semi-structured interviews. In the empirical part is reported results of the reserch of which has discovered the tendencies of social media in practice of public relations in Latvia. The main discovered tendency is that the organisations in Latvia uses social media in public relations but the practice of it is still on a way to the full use of social media offered opportunities – two-way communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālie mediji sabiedriskajās attiecībās: tendences Latvijā (2008 - 2010)en_US
dc.title.alternativeSocial media in public relations: tendencies in Latvia (2008 - 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record