Uzņēmuma „Lattelecom” tēls Latvijas studentu vidū un publikāciju interneta medijos ietekme uz tā veidošanos
Author
Stepanovs, Ingus
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir uzņēmuma „Lattelecom” tēls studentu vidū un kā publikācijas interneta medijos ietekmē tā veidošanos.
Darba mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi sastādīja uzņēmuma tēla teorētisko aspektu izpēti un pielietošanu uzņēmumā „Lattelecom”.
Darbs izstrādāts pamatojoties uz Latvijas un ārvalstu autoru atzinumiem par uzņēmuma tēlu un tā veidošanos, publikācijas internetā.
Pirmajā daļā, apkopotas uzņēmuma tēla veidošanās teorētiskās pamatnostādnes. Otrajā daļā aplūkots Internets kā masu komunikācijas līdzeklis un tā vieta un nozīme tēla veidošanā. Trešajā daļā apkopota informācija par darbā izvēlētajām pētniecības metodēm. Ceturtajā daļā veikts interneta ziņu portālu monitorings. Noskaidrots, kāds ir uzņēmuma „Lattelecom” tēlu studentu vidū un kā ietekmē publikācijas internetā.
Atslēgvārdi: tēls, mediji, studenti. The bachelor paper goal is to analyze „Lattelecom” image among Latvian students and online media influence on its formation.
The main tasks are to analyze the theoretical aspects of an image and use within the company “Lattelecom”.
The investigations were performed according to the Latvian and foreign authors' opinions on the company's image and the formation of publications on the Internet.
The first part summarizes the company's image of the theoretical framework. The second part, see the Internet as a means of mass communication and its place and role in creating the image. The third part summarizes the work of selected research methods. The fourth part of an Internet news site monitoring. Found out what the company “Lattelecom” image among students and the impact of publication on the Internet.
Keywords: image, media, students.