Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorStepanovs, Ingusen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:13Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:13Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21778en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20562
dc.description.abstractDarba mērķis ir noskaidrot, kāds ir uzņēmuma „Lattelecom” tēls studentu vidū un kā publikācijas interneta medijos ietekmē tā veidošanos. Darba mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi sastādīja uzņēmuma tēla teorētisko aspektu izpēti un pielietošanu uzņēmumā „Lattelecom”. Darbs izstrādāts pamatojoties uz Latvijas un ārvalstu autoru atzinumiem par uzņēmuma tēlu un tā veidošanos, publikācijas internetā. Pirmajā daļā, apkopotas uzņēmuma tēla veidošanās teorētiskās pamatnostādnes. Otrajā daļā aplūkots Internets kā masu komunikācijas līdzeklis un tā vieta un nozīme tēla veidošanā. Trešajā daļā apkopota informācija par darbā izvēlētajām pētniecības metodēm. Ceturtajā daļā veikts interneta ziņu portālu monitorings. Noskaidrots, kāds ir uzņēmuma „Lattelecom” tēlu studentu vidū un kā ietekmē publikācijas internetā. Atslēgvārdi: tēls, mediji, studenti.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper goal is to analyze „Lattelecom” image among Latvian students and online media influence on its formation. The main tasks are to analyze the theoretical aspects of an image and use within the company “Lattelecom”. The investigations were performed according to the Latvian and foreign authors' opinions on the company's image and the formation of publications on the Internet. The first part summarizes the company's image of the theoretical framework. The second part, see the Internet as a means of mass communication and its place and role in creating the image. The third part summarizes the work of selected research methods. The fourth part of an Internet news site monitoring. Found out what the company “Lattelecom” image among students and the impact of publication on the Internet. Keywords: image, media, students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „Lattelecom” tēls Latvijas studentu vidū un publikāciju interneta medijos ietekme uz tā veidošanosen_US
dc.title.alternativeCompany "Lattelecom" image among Latvian students and online media influence on its formationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record