• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sievišķā ķermeņa ideāla (de)konstrukcija sieviešu žurnālos 2005. gadā. „Cosmopolitian” un „Santa” piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-2197-Spilberga_Santa_Komu030019.pdf (666.4Kb)
Autor
Spilberga, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Datum
2006
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Atslēgas vārdi: sievišķā ķermeņa ideāls; sievišķā ķermeņa reprezentācija populārajā kultūrā; slaiduma un jaunības kults; sievišķā ķermeņa disciplinēšana; izskats un sievišķība; ķermenis patērētājkultūrā; sieviešu žurnālu semiotika. Maģistra darba „Sievišķā ķermeņa ideāla (de)kontrukcija sieviešu žurnālos 2005. gadā. „Cosmopolitan” un „Santa” piemērs.” mērķis ir noskaidrot kādu sievišķā ķermeņa ideālu konstruē šie Latvijā populārākie ikmēneša sieviešu žurnāli, kādi atribūti to veido, kā arī noskaidrot, vai šajos žurnālos pastāv vērā ņemama tendence dekonstruēt standartizētu sievišķā ķermeņa ideālu. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkotas feministisko un kultūras teoriju atziņas saistībā ar sievišķā ķermeņa reprezentācijas tematiku. Pētījuma metode ir sociālā semiotika, ar kuras palīdzību tiek atklātas ideālā sievišķā ķermeņa tēla konstruēšanā izmantotās nozīmes, analizētas to savstarpējās attiecības kombinācijas, kā arī sociālais konteksts, kurā šīs nozīmes tiek radītas.
 
Keywords: the female body ideal; representation of female body in popular culture; the cult of thinness and youth; the disciplination of the female body; appearance and femininity; the body in consumer culture; the semiotics of women’s magazines. The aim of master’s thesis “(De)construction of the female body ideal in women’s magazines in 2005. The example of “Cosmopolitan” and “Santa”” is to determine what feminine body ideal is constructed by the two most popular women’s magazines in Latvia, what attributes characterize it, and, as well, to determine if a considerable tendency exists in deconstruction of a standardized female body ideal. The theoretical framework of the thesis is shaped by feminist and cultural theories’ approaches to representation of feminine body in popular culture. The research method used is social semiotics, through which the meanings used to construct the ideal feminine body are discovered, their relations and combinations analyzed, as well as the social context within which they are created.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20565
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV