Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBitēns, Renārsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:14Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:14Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22178en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20569
dc.description.abstractBakalaura darbā „Pasākumu mārketings: Nordea Rīgas maratona un Nike Riga run piemērs” apskatīta NRM un NRR pasākumu mārketinga komunikācija ar mērķi gūt plašāku ieskatu pasākumu organizatoru, sponsoru un auditorijas interešu mijiedarbībā. Pētnieciskie jautājumi: vai organizatoru/sponsoru piedāvājumi ietekmē cilvēku izvēli apmeklēt pasākumu un kādas ir būtiskākās NRM un NRR atšķirības? Teorētiskā bāze balstīta uz pasākuma mārketinga, sporta mārketinga, integrētā mārketinga komunikācijas, kā arī korporatīvās sociālās atbildības un sponsorēšanas teoriju. Darba metodoloģija ietver gadījuma studijas, kā arī strukturēto aptauju un interviju.Empīriskā daļa ietver organizatoru, sponsoru un auditorijas viedokļu analīzi. Darba nobeigumā secināts, ka pasākuma organizatoru/sponsoru piedāvājumi ietekmē auditorijas vēlmi apmeklēt pasākumu un ir atšķirīgi. Atslēgas vārdi: Nordea Rīgas maratons, Nike Riga run, pasākumu mārketings, sponsori, organizatori, apmeklētāji.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis „Event marketing: The example of Nordea Riga marathon and Nike Riga run” views NRM and NRR event marketing communication to gain insight into the events organizers, sponsors and audience interest interaction. Research questions: Does the organizers/promoters affect people's choice to attend an event and what are the main differences between NRM and NRR? The theoretical basis are based on the event marketing, sports marketing, integrated marketing communications and corporate social responsibility and sponsorship theory. Methodology includes case study, as well as structured questionnaire and interviews. The empirical part consists of the organizers, sponsors and audience views. The study reveals that the event organizers/promoters affect the audience desire to attend the event and are different. Key words: Nordea Riga marathon, Nike Riga run, event marketing, sponsors, organizers, visitors.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePasākumu mārketings: Nordea Rīgas maratona un Nike Riga run piemērsen_US
dc.title.alternativeEvent marketing: The example of Nordea Riga marathon and Nike Riga runen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию