• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jēzus Kristus nozīmes rokmūzikas tekstos 1960 - 2005

Thumbnail
Öffnen
309-2320-Terzens_Gustavs_Komu000027.pdf (975.7Kb)
Autor
Terzens, Gustavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Datum
2006
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Jēzus Kristus nozīmes rokmūzikas tekstos 1960. – 2005. Atslēgvārdi: Jēzus Kristus, roks, populārā kultūra, jēdzienu saplūšana. Šīs pētījums ir par nozīmes veidošanos, saplūstot dažādu konvenciju kontekstiem. Rokmūzika ir populārās kultūras aspekts, savukārt Kristus ir reliģiska konvencija. 20. gadsimta otrajā pusē, izzūdot robežām starp jēdzieniem, rokmūzikas dziesmu tekstos tika piesaukts Kristus vārds, piešķirot tam jaunas nozīmes. Šajā pētījumā esmu analizējis, kādas jaunas nozīmes un reprezentācijas Kristum ir piešķirtas, izmantojot jēdzienu saplūšanas teoriju, kā arī pētot atsevišķo tekstu vēsturi un izcelsmi.
 
Meanings of Jesus Christ in rockmusic’s lyrics 1960.- 2005. Keywords: Jesus Christ, rock, popular culture, conceptual blending, This research is about the ways how meaning is constructed involving different contexts of different conventions. Rock music is the aspect of popular cuklture as counterpart to Christ, which is a religious convention. On the second half of 20th century, where borders between concepts have been deconstructed, Christ appeared in rock music’s lyrics gaining new meanings. In this research I have tried to discover what new meanings and representations have been attached to Christ concept, using the theory of conceptual blending and the background of each lyric included.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20578
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV