• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētās mārketinga komunikācijas loma "airBaltic Training" mācību centra pārdošanas veicināšanā

Thumbnail
Открыть
309-24316-Saveljeva_Inga_is05047.pdf (1.259Mb)
Автор
Saveļjeva, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā „Integrētās mārketinga komunikācijas loma „airBaltic Training” mācību centra pārdošanas veicināšanā” izpētīta minētā uzņēmuma mārketinga komunikācijas stratēģija, tās instrumenti un klientu viedoklis par uzņēmuma darbu. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas, empīriskās daļas un secinājumiem. Teorētiskajā daļā aprakstīts mārketings, mārketinga komunikācijas veidi un instrumenti. Pētījuma ietvaros veiktas intervijas ar uzņēmuma pārstāvjiem, klientu interneta aptauja un ekspertu intervijas. Darbā secināts, ka integrētajai mārketinga komunikācijai ir pozitīva ietekme uz pārdošanas veicināšanu, tika konstatēti mārketinga komunikācijas trūkumi un izstrādāti ieteikumi mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Atslēgvārdi: airBaltic Training, integrētā mārketinga komunikācija, pārdošanas veicināšana.
 
The Bachelor’s paper „The Role of Integrated Marketing Communications in Sales Promotion of „airBaltic Training” Centre” gives an insight into the marketing communications strategy and applied instruments, and customers’ opinion about company’s work with clients. The paper is comprised of theoretical, methodology and empirical parts, and conclusions. The theoretical part consists of chapters about marketing, forms and instruments of marketing communications. Research methods include interviews with company representatives, a customer survey and expert interviews. The study concludes that integrated marketing communications boost the sales promotion of the „airBaltic Training” centre. Drawbacks have been detected and suggestions for improvement were developed. Keywords: airBaltic Training, integrated marketing communications, sales promotion.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20594
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV