• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Radio klausīšanās paradumi

Thumbnail
Открыть
309-25253-rence_zanda_soci030030.pdf (1.387Mb)
Автор
Rence, Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lāce, Ilze
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienu sabiedrība nav iedomājama bez masu mediju patēriņa. Televizora skatīšanās, laikrakstu un žurnālu lasīšana, radio klausīšanās un Interneta lietošana - daudziem ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas dzīves sastāvdaļu. Darbā aplūkoju radio un tā savstarpējo mijiedarbību ar indivīdu. Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot Radio klausīšanās paradumus. Darbā tika izmantota pielietojuma un apmierinājuma teorija radio auditorijas analīze, kas galvenokārt analizē mediju izmantošanas iemeslus. Pētījuma hipotēze: Radio klausīšanās paradumi atšķiras dažādās radio auditorijās Pētījuma veikšanai tika pielietotas divas pētījumu metodes: sekundāro datu analīze un trīs dziļās intervijas. Apkopojot pētījuma gaitā iegūto informāciju, darba sākumā izvirzītās hipotēzes apstiprinājās. Radio klausīšanās paradumi atšķiras dažādās radio auditorijās.
 
Nowadays society is not imaginable without mass media consumption. Watching TV, reading newspapers and magazines, listening radio and using Internet has become an integral part of everyday life for a lot of us. In my work, I looked at the radio as one of the mass media and its interaction with individual. The target of bachelor’s work was to find out radio listening habits. There was applied application and satisfaction theory analysis of radio audience. Research hypothesis: Radio listening habits differs for different radio audiences. There were used two methods for making the research: secondary data analysis and three deep interviews. Summarizing information gathered during the research the hypothesis set in the beginning of this work proved true. Radio listening habits differ among different radio audiences.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20603
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV