Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorTimšāne, Ērikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:20Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25415en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20605
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Vardarbība multiplikācijas filmā „Toms Džerijs”: pirmsskolēnu vecāki par bērnu skatīšanās paradumiem un iespējamajiem efektiem.” Pētījuma problēma ir vardarbība multiplikācijas filmā „Toms un Džerijs”, pirmsskolēnu izpratne par tās saturu. Par teorētisko bāzi kalpo Alberta Banduras Sociālās iemācīšanās teorija. Tiek aplūkotas bērnu auditorijas īpatnības, intereses un efekti, ko izraisa agresija. Kontentanalīzes mērķis ir izpētīt desmit dažādu gadu „Toms un Džerijs” sērijas un izvērtēt, cik agresīvas tās ir. Tika izstrādāta aptauja ģimenes portālu lietotājiem Latvijā ar uzdevumu iegūt informāciju par pirmsskolēnu skatīšanās paradumiem un izpratni par „Toms un Džerijs” saturu. Darba gaitā tika secināts, ka vēlāko gadu multiplikācijas filmas ir mazāk agresīvas par 1943 - 1949. gada multfilmām. „Toms un Džerijs” vairākas reizes nedēļā skatās 52 % bērnu, pāris reizes mēnesī skatās 10 % bērnu, bet reizi pusgadā vai retāk – 7 %. Atslēgvārdi: vardarbība, multiplikācijas filma, bērnu auditorija, efektien_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper is “Violence in the Animated Cartoon “Tom and Jerry”: the parents of pre-school age children commentaries about children TV watching habits and possible effects.” The problem of the research is the violence in Animated Cartoon “Tom and Jerry”, its content understanding by the pre-school children. For the theoretical basis social learning theory by Albert Bandura is taken. In the present paper there are explored the characteristics of children audience, interests and effects caused by aggression. The aim of the content analysis is to explore series of “Tom and Jerry” produced in ten years and to evaluate their aggressiveness. An inquiry in a form of questionnaire was made and sent to one hundred users of family portals in Latvia in order to get information about the pre-school children TV watching habits and understanding of the content of “Tom and Jerry”. In the process of work it was concluded that the animated cartoons of the later years are less aggressive than the cartoons of year 1943-1949. "Tom and Jerry" several times a week is watched by 52% children, a couple of times a month - 10% children, but once a half-year or more seldom - 7%. Key words: violence, animated cartoon, children audience, effects.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVardarbība multiplikācijas filmā „Toms Džerijs”: pirmsskolēnu vecāki par bērnu skatīšanās paradumiem un iespējamajiem efektiemen_US
dc.title.alternativeViolence in the Animated Cartoon “Tom and Jerry”: the Parents of Pre-school Age Children Commentaries about Children TV Watching Habits and Possible Effectsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию