• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs

Thumbnail
Öffnen
309-25729-Kula_Anete_ak05050.pdf (756.4Kb)
Autor
Kūla, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2008
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs”. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Pirmajā daļā iekļauta teorija par zīmola jēdziena teorētisko izpratni, teorija par zīmola veidošanu un vadīšanu, zīmola veidiem, zīmola komunikāciju, zīmola asociācijām, kā arī teorija par zīmola identitāti, zīmola tēlu, zīmola identitātes racionālajiem un emocionālajiem elementiem, to priekšrocībām, un zīmola identitātes komponentiem. Teorētisko daļu noslēdz pētījumā analizētā Dino Zoo centra zīmola raksturojums. Autori, kas izmantoti teorētiskajā pētījuma daļā ir Ž.N. Kapferers, F. Kotlers, K. L. Kellers, D. Aakers, V. Olinss un citi mārketinga un zīmolvedības eksperti. Otrajā pētījuma metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas empīriskajā pētījumā izmantotās kvalitatīvās metodes un to izmantošanas pamatojums: daļēji strukturētā intervija, fokusgrupu intervija, projektīvās metodes un gadījuma pētījums. Darba praktiskajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti - gadījuma pētījums, kurā gaitā tiek veikta Dino Zoo centra zīmola identitātes elementu analīze, kā arī daļēji strukturēto interviju laikā un fokusgrupu intervijās iegūto rezultātu atspoguļojums. Pētījuma mērķis: Izpētīt zīmolu kā racionālu un emocionālu elementu kopumu, noteikt šo elementu klātbūtni un nozīmi Dino Zoo centra zīmola identitātes veidošanā, kā arī analizēt to uztveri patērētāju un zīmola pārstāvju vērtējumā. Pētījuma objekts: Vadošā specializēto zoo preču veikalu tīkla Latvijā - Dino Zoo centra zīmols. Pētījumā izvirzītā hipotēze: Pārdomāti izvēlēti un apvienoti racionālie un emocionālie elementi palīdz izveidot saskaņotu, patērētājam pievilcīgu zīmola identitāti un īstenot veiksmīgu komunikāciju ar patērētāju (Dino Zoo centra zīmola identitātes racionālie un emocionālie elementi ir vienlīdz nozīmīgi zīmola identitātes veidošanā, tie uzrunā patērētājus emocionāli, nodrošinot racionālās priekšrocības.) Pēc pētījumā gūtajiem rezultātiem, var secināt, ka darba mērķi un uzdevumi tika izpildīti un izvirzītā hipotēze apstiprināta. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola identitāte, zīmola racionālie un emocionālie elementi, zīmola komunikācija.
 
The title of the bachelor paper is „Rational and emotional brand identity forming elements. Dino Zoo center brand communication example”. The work consists of three parts - theoretical, methodological and empirical part. The first part of the research paper includes the information on brand theoretical concept, brand building and branding, brand types, brand communication, brand associations, it also deals with the theory on brand identity, and brand image, rational and emotional brand identity elements, it’s benefits, brand identity components and the closing theme about the characteristics of the analyzed brand of Dino Zoo center. Authors that were used in the theoretical part of the research paper were J. N. Kapferer, P. Kotler, K. L. Keller, D. Aaker, V. Olinss and other experts of marketing and branding. The second part of the paper treats the qualitative methodology used in the research: the semi-structured interviews, focus group interviews, projective techniques and case study method. In the third and empirical part of the bachelor paper represents generalization and analysis of the data acquired in the research: case study of brand identity element analysis, as well as outcome representation of the semi-structured and focus group interviews. The objective of the research is to explore brand as a summary of rational and emotional elements, to determine the presence of these elements and their meaning in the forming of Dino Zoo center brand identity, as well as to analyze their perception in consumer and brand representative evaluation. The object of the research is the leading specialized zoo product chain store brand in Latvia – Dino Zoo center. The hypothesis of the research is that the advisedly selected and united rational and emotional elements help to form coordinated, attractive to consumer brand identity and to establish successful communication with the consumer(Dino Zoo center rational and emotional brand identity’s elements are equally relevant in forming brand identity, they address consumer emotionally, by providing rational benefits). According to the results of the research, the objective and tasks are accomplished and the hypothesis has been affirmed. Keywords: brand, brand identity, brand rational and emotional elements, brand communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20610
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV