Tūrisma aģentūru "Faritour", "Amber Way" un "City Tour" reklāmas aktivitāšu efektivitāte 2008. gada pirmajā pusē
Autor
Morāns, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Tūrisma mārketings Latvijā vēl ir tikai attīstības stadijā, tāpat kā pati tūrisma industrija. Bet uzņēmumiem, kam mērķa auditorija ir izkaisīta (tūrisma kompāniju gadījumā – ceļotāji nāk no visas pasaules) ir rūpīgi jāizvēlas ceļi, pa kuriem pie sava primārā patērētāj nokļūt. Darba nosaukums ir „Tūrisma aģentūru „Faritour”, „Amber Way” un „City Tour” reklāmas aktivitāšu salīdzinājums 2008. gada pirmajā pusē”. Darba hipotēze ir: tūrisma aģentūru „Faritour”, „Amber Way” un „City Tour” reklāmas aktivitātes ir līdzīgas pēc kanālu izvēles, bet atšķirīgas pēc iedarbīguma uz auditoriju. Teorētiskajā daļā apkopota teorētiskā bāze par reklāmu, tūrisma industriju un mārketingu. Praktiskajā daļā, hipotēze tiek pārbaudīta ar kvalitatīva pētījuma palīdzību. Darba rezultātā ir iegūta pārskatāma informāciju par svarīgākajiem reklāmas un mārketinga aspektiem, kas būtu jāievēro plānojot reklāmas stratēģiju tūrisma uzņēmumam. Savukārt pētījumā veiktie dati ir noderīgi visu trīs firmu pārstāvjiem, lai spētu labāk izprast šī brīža tirgu un konkurences apstākļus. Tourism marketing in Latvia is still in evolution, so as the industry itself. But companies, whose audience is almost every tourist from every country, must be wise to choose the right ways how to get to people. The title of the work is “Advertising activities of tourism agencies "Faritour", "Amber Way" and "City Tour" in first half of year 2008, comparison and efficiency”. The hypothesis of the work is: advertising activities of tourism agencies "Faritour", "Amber Way" and "City Tour" are alike by the use of channels, but different in the efficiency. In theoretical part basic theory about advertising, tourism industry and marketing is collected. In practical part hypothesis is being proved by qualitative research. In the result useful information about advertising and marketing is gathered, but practical part would be useful for all three companies to see, if their advertisements work.