• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

LDDK interešu lobēšana Latvijas nacionālajā presē: nacionālās preses publikāciju analīze (2008)

Thumbnail
Открыть
309-27461-Puspura_Una_Komu020133_2008.pdf (705.7Kb)
Автор
Liepiņa, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir „Latvijas Darba Devēju konfederācijas interešu lobēšana Latvijas nacionālajā presē: nacionālās preses publikāciju analīze (2008)”. Plašsaziņas līdzekļus kā būtisku instrumentu un vienlaikus kanālu savu interešu īstenošanai piesaista dažādas valstiskās un nevalstiskās organizācijas. Latvijas Darba devēju konfederācijas iniciatīvas pēdējo gadu laikā nacionālajā presē ir plaši aprakstītas. Pētījuma ietvaros analizēta organizācijas darbība un metodes. Pētījumā izmantotas trīs metodoloģiskās pieejas: rāmējuma analīze, kontentanalīze un intervijas metode. Pētījuma mērķis ir noskaidrot nacionālās preses kā kanāla lomu LDDK interešu lobēšanā. Iegūtie rezultāti ir precīzs raksturojums masu mediju un to publikāciju lomai Latvijas Darba devēju konfederācijas darbībā. Atslēgvārdi: Latvijas Darba devēju konfederācija, lobēšana, pārliecināšanas komunikācija, rāmējums.
 
The bachelors paper theme is “Interests Lobbying of Employers' Confederation of Latvia: analysis of national press publications (2008)”. Mass media is used as an important instrument and at the same time channel for carrying out the interests of different state and non governmental organizations. The initiatives of Employers Confederation of Latvia' for the last few years are widely discussed in the national press. Research analyses the work methods of organization. There are used three methodologies: framing analysis, content analysis and interview method. The aim of the bachelor paper is to make research how national press is used as the channel for interest lobbying of Employers Confederation of Latvia'. The result of research is precise characterization of the role mass media and its publications play for Employers Confederation of Latvia'. Keywords: Employers' Confederation of Latvia, lobbying, persuasion communication, framing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20632
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV