Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorZariņa, Lailaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31287en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20653
dc.description.abstractBakalaura darbs “Televīzijas kanāla MTV Latvija: glokalizācijas gadījuma piemērs” pēta mūzikas televīzijas kanāla MTV glokalizācijas praksi Latvijas MTV kanālā un starptautiskā kanāla lokalizēšanas realizāciju Latvijas tirgum. Izvēlētā tēma atklāj MTV veidotāju viedokli par Latvijas popkultūras vidi, kā arī populārās kultūras īpatnības Latvijā. Līdz šim Latvijā šī perspektīva nav pētīta. Pētījuma gaitā tiek atbildēts uz jautājumiem: kā un cik veiksmīgi glokalizācijas procesā MTV Latvija ir pielāgojusi starptautisko MTV formātu; kāda ir glokalizācija vienīgajam raidījumam, kas ir veidots Latvijā, Supermerkado. Lai noskaidrotu glokalizācijas praksi veikta sekundāro datu mediju analīze, daļēji strukturētās ekspertu intervijas un raidījuma Supermerkado satura un formāta kontentanalīze. Darbs strukturēts trīs nodaļās (ar apakšnodaļām). Atslēgvārdi: globalizācija, glokalizācija, MTV, MTV Latvija, populārā kultūra.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis „Television channel MTV Latvia: a glocalization case study” is aimed to explore the MTV glocalization practice in the case of MTV Latvia and the implemenation of an international channel localization for the Latvian market. The study brings out the view of the creators the MTV about the ambiance in the Latvian popculture and the features of the popular culture in Latvia. In Latvia this prospect has not yet been studied. During the research following questions have been answered: how successful MTV has been in adapting the international MTV format during the glocalization process in MTV Latvia? How successful is the glocalization in the context of Supermerkado, the only show created specifically for Latvia? In order to study the glocalization practice, author has carried out a secondary data media analysis, partially structured interviews of experts and a content analysis of the content and format of the Supermerkado show. The thesis is structured in three sections with subsections. Keywords: globalization, glocalization, MTV, popular culture.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTelevīzijas kanāls MTV Latvija: glokalizācijas gadījuma piemērsen_US
dc.title.alternativeTelevision Channel MTV Latvia: Glokalization Study Exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record