Bērnu preču zīmolu komunikācijas vērtējums māmiņu auditorijā
Author
Tropa, Zelda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Bērnu preču zīmolu komunikācijas vērtējums māmiņu auditorijā” mērķis ir noskaidrot, kādi instrumenti tiek izmantoti biežāk izvēlēto bērnu preču zīmolu komunikācijā un kā šīs aktivitātes ietekmējušas pircēju attieksmi un rīcību.
Lai sasniegtu mērķi, darba teorētiskajā daļā tiek apkopota un aprakstīta literatūra par integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, māmiņu kā patērētāju, kā arī izskaidrots zīmola jēdziens, funkcijas, vērtības un komunikācija. Darba otrajā daļā ir aprakstīta pētījumā pielietotā metodoloģija. Darba trešajā daļā ir aprakstīti un analizēti pētījumā iegūtie dati.
Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, zīmola komunikācija, māmiņas kā patērētājas, patērētāju uzvedība, bērnu preces, „LEGO”. The porpuse of work ,,Evaluation of children brands communication by mother’s audience” is to find out, which instruments are the most popular in realization of children brand communication and how those activities influence attitude, understanding, actions of consumers.
The paper is structured in three parts. The first part is theoretical part, which contains summary and description of concepts: the concept, functions, values and communication of brand, integrated marketing communication, consumer behavior. The second part describes methodology, but the third part is research.
Key words: integrated marketing communications, brand, mothers as consumers, consumer behavior, children goods, „LEGO”.