• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu preču zīmolu komunikācijas vērtējums māmiņu auditorijā

Thumbnail
Открыть
309-34200-Tropa_Zelda_zt1000.pdf (1.203Mb)
Автор
Tropa, Zelda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Bērnu preču zīmolu komunikācijas vērtējums māmiņu auditorijā” mērķis ir noskaidrot, kādi instrumenti tiek izmantoti biežāk izvēlēto bērnu preču zīmolu komunikācijā un kā šīs aktivitātes ietekmējušas pircēju attieksmi un rīcību. Lai sasniegtu mērķi, darba teorētiskajā daļā tiek apkopota un aprakstīta literatūra par integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, māmiņu kā patērētāju, kā arī izskaidrots zīmola jēdziens, funkcijas, vērtības un komunikācija. Darba otrajā daļā ir aprakstīta pētījumā pielietotā metodoloģija. Darba trešajā daļā ir aprakstīti un analizēti pētījumā iegūtie dati. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, zīmola komunikācija, māmiņas kā patērētājas, patērētāju uzvedība, bērnu preces, „LEGO”.
 
The porpuse of work ,,Evaluation of children brands communication by mother’s audience” is to find out, which instruments are the most popular in realization of children brand communication and how those activities influence attitude, understanding, actions of consumers. The paper is structured in three parts. The first part is theoretical part, which contains summary and description of concepts: the concept, functions, values and communication of brand, integrated marketing communication, consumer behavior. The second part describes methodology, but the third part is research. Key words: integrated marketing communications, brand, mothers as consumers, consumer behavior, children goods, „LEGO”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20681
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV