• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmrakstu izveides tendences Latvijas krievvalodīgajā presē 2000- 2007

Thumbnail
Открыть
309-36774-guralniks_jurijs_komu20023.pdf (1.851Mb)
Автор
Guraļņiks, Jurijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis darbs apraksta mūsdienu tendences divu svarīgu komunikācijas zinātnes jomu– klasiskās krievu – franču virziena avīžu žurnālistikas un mūsdienu sabiedrisko attiecību (Public Relations) mijiedarbībā. Darbā ir aplūkota tēma par sabiedrisko attiecību speciālistu iedarbību uz žurnālistiem, lai samazinātu iespiestās preses komerciālo nozīmīgumu visā plašsaziņas līdzekļu tirgū. Pētījuma pamatā ir pamatotās teorijas (Grounded theory) metodes, kas tiek izmantotas, lai iegūtu objektīvu informāciju par žurnālistu nodomiem un motivāciju no vienas puses, un lielo kompāniju sabiedrisko attiecību dienestiem no otras puses. Kā konkrēts piemērs pētījumiem tika paņemts tāds jēdziens, kā „reklāmas tekstu sastādīšana”, kas nodrošina pētījuma vēsturisko, informatīvo un ekonomisko bāzi.
 
This scientific research is about Public Relations and their interaction with the common journalistic practice in Latvia. It is based on modern qualitative research methods, and it’s goal is to discover, how the modern public relations are influencing the work of press. The emphasis has been put on the conceived attempts to influence the media. Therefore a deep investigationary method – grounded theory-based qualitative research was used to convey a series of special interviews with the journalists. The idea was to uncover the existence of influence by using the keyword denotation method. Other important aspects of interation between media and Public Relations were also uncovered and studied during this research.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20699
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV