• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunu BMW auto pārdošanas veicināšanas veidi Latvijā 2007.g.

Thumbnail
Открыть
309-36778-Julija_Zeile_KOMU030106.pdf (3.620Mb)
Автор
Zeile, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba izpētes objekts ir mārketinga komunikāciju apvienojums, kas sastāv no reklāmas, pārdošanas veicināšanas, sabiedriskajam attiecībām, tiešā mārketinga un personīgās pārdošanas, ko veica oficiālais BMW pārstāvis Latvijā SIA „BM Auto” 2007. gadā. BMW automašīnu pārdošanas apjoms gada laikā ir palielinājies pieckārt, autore uzskata to par būtisku faktu, lai izskatītu pētnieciskajā darbā. Pētnieciskajā metodoloģijā autore iekļāva divas kvalitatīvas (intervija un salīdzinošā analīze) un vienu kvantitatīvo (anketēšana) pētniecisko metodi. Bakalaura darba pamatā izmantota konstruktīvisma teorija. Pētnieciskās problēmas izpētē veiktās intervijas, iegūtie viedokļi un analīze palīdzēja izskaidrot jautājumus par „BM Auto” reklāmas un citu pārdošanas veicināšanas vēstījumu izvietošanu mērķa grupai atbilstošos kanālos un par reklāmas iespējamo maldināšanu, kas ir šī bakalaura darba izvirzītā hipotēze. Pētījums sastāv no trim daļām: teorētiskajiem aspektiem, Latvijas jauno auto tirgus analīzes un empīriskās daļas. Atslēgvārdi: reklāma, pārdošanas veicināšana, mārketings, tiešā pārdošana, sabiedriskās attiecības, BMW, BM Auto.
 
The object of investigating of bachelor paper “Types of selling promotion of new BMW vehicles in Latvia in 2007” is the whole complex of marketing communication, which consists from advertising, sales promotion, public relations, direct marketing and personal selling which was made by official BMW dealer in Latvia “BM Auto” Ltd. in 2007. The sales volume of BMW vehicles has increased five times; the author esteems it as the quintessential fact to consider in bachelor research. Methodology consists of two qualitative (interviews and comparative analysis) and quantitative research (questionnaire method). The basis of research is built upon the theory of constructivism. The done research, interview and the analysis have helped to explain questions and to prove a hypothesis about disposal of advertising and messages of sales promotion of “BM Auto” in corresponding to target audience channels and possible deception of advertising. The research contains of three parts: theoretical review, statistic data analysis of Latvian new vehicle market and empirical part. Keywords: advertising, sales promotion, marketing, personas selling, public relations, BMW, BM Auto.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20701
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV