Kafijas zīmolu reklamēšanas tendences Latvijas medijos 2006. gadā
Autor
Ļevikina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „Kafijas zīmolu reklamēšanas tendences Latvijas medijos 2006.gadā” tiek izpētīti septiņi Latvijas tirgus kafijas brendi. Pētījuma gaitā tika analizēti brendu reklāmas kampaņu mediju plāni un intervijas ar brendu mārketinga speciālistiem. Izmantojamas metodes ir statistiskā analīze, pētnieciskā intervija, indukcija un dedukcija. Pētījuma rezultāti ļauj spriest par mediju plānošanas stratēģijām, kafijas brendu reklāmu medijos, Latvijas kafijas tirgu. Pētījuma mērķis ir pārbaudīt hipotēzi – vai kafijas zīmolu reklāmas kampaņām Latvijas medijos 2006. gadā tika izmantoti līdzīgi stratēģijas elementi. Darba teorētiskais pamats ir galvenokārt K.Bovē (Bovee) un R.Vaita (White) darbi par reklāmu medijos. Veiktais pētījums daļēji pierāda hipotēzi un atklāj jaunās iespējas problēmas izpētei. In the bachelor work "Advertising Tendencies of the Coffee Market in the Media of Latvia in 2006" there are analysed seven brands of Latvian coffee market. There were investigated the brands` media plans of their advertising campaigns and the interviews with the brand managers. The method of induction and deduction as well as the research interview methods were used in the work. The analysis results allow to judge about the media planning strategies, the coffee brands advertising process in the media, Latvian media advertising market. The aim of the investigation is to check the hypothesis – were the strategies elements of the advertising campaigns of the coffee brands in the year of 2006 in Latvia the same. The theoretical foundation of the work are the media advertising theoretical literature of K.Bovee and R.Wait. The analysis done only partly prove the hypothesis and uncover the possibilities for continuing the research.