Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorZariņa, Austraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:38Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:38Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37687en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20711
dc.description.abstractMāju priekšstati ir ļoti būtiski indivīda piederības sajūtas veidotāji, kas nosaka tā atrašanās vietu laikā un telpā un tā attiecības ar apkārtējo vidi, jo šo jēdzienu veido konkrēta dzīves vieta, emocionālās kopienas, nacionālā un etniskā piederība, kultūras tradīcijas un ideoloģija. Mēdiji ir vieni no faktoriem, kas ietekmē mājas priekšstatu veidošanu un pārdefinēšanu. Visbūtiskāk to loma ir novērojama nacionālās piederības nozīmes mainīšanā. Kā liecina pētījuma rezultāti, tad mediji ar savu negatīvo komunikāciju, radot Latvijas ekonomiskās nākotnes drūmo diskursu, veicina negatīvu attieksmi pret Latviju. Zaudējot Latvijas nozīmi māju jēdzienā, cilvēkiem ir daudz vieglāk izšķirties par māju pamešanu emigrējot. Tāpēc valdībai būtu jāizstrādā stratēģijas, kas veicinātu nacionālo apziņu, lai mazinātu mediju efektus uz auditoriju un izvairītos no nacionālās kopienas sabrukšanas.en_US
dc.description.abstractThe notions of home are very important in creating the individual's sense of belonging, dictating the position of the individual in space and time, as well as the relations with the environment, since this notion is composed of a specific place of residence, emotional communities, national and ethnic affiliation, cultural traditions and ideology. Media is one of the factors that influences the shaping and redefining of the notions of home. Most significantly, their role is seen when the meaning of national belonging changes. As per the results of the research, media with their negative communication, creating the gloomy discourse of economical future of Latvia, fosters negative attitude towards Latvia. Losing the importance of Latvia in their notion of home, people decide to emigrate much easier. This is why the government should work on strategies fostering sense of nationality to diminish the effect of media on the audience and evade the breakdown of national community.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMediju loma māju priekšstatu veidošanā Latvijāen_US
dc.title.alternativeRole of media in constructing the perception of homeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record