• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā

Thumbnail
Открыть
309-40388-Auzina_Natalija_na07007.pdf (1.383Mb)
Автор
Auziņa, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā ”Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā” tika pētīta konkrētā uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas efektivitāte, lai noskaidrotu vai izmantoti instrumenti ir efektīvi un ir spējīgi veicināt zīmola atpazīstamību. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga komunikācijas, integrētās mārketinga komunikācijas un bizness- biznesam mārketinga teorētiskie aspekti, kā arī zīmols- tā veidošanos un būtība. Darbā izmantotās pētniecības metodes - daļēji strukturētas intervijas un aptauja. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, integrētā mārketinga komunikācija, bizness-biznesam mārketings, zīmols, Lattelecom.
 
The title of bachelor work is "The Use of Marketing Communications "Lattelecom" brand promotion among the business audience”. It studies company's Integrated Marketing Communication effectiveness, determines what instruments must be used efficiently and uncovers what tools are necessary to promote brand awareness. The theoretical part covers such topics as Marketing Communications, Integrated Marketing Communications, Business-to-Business Marketing theoretical aspects as well as brand development and it’s essence. The study uses research methods - semi-structured interviews and questionnaires. The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical. Keywords: Marketing Communication, Integrated Marketing Communication, Business-to-Business Marketing, brand, Lattelecom.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20739
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV